Trendy się zmieniają, ale autentyczność jest ponadczasowa. Dlaczego? Bo bycie sobą to największy luksus, na jaki możemy sobie pozwolić. Takim przesłaniem inspiruje nowa kampania MODIVO, której delikatna prowokacja – "Hey there! You look great… no matter what" – uderza w samo sedno współczesnych wartości. Multibrand w subtelny, ale stanowczy sposób, kieruje naszą uwagę na najważniejszy trend każdego sezonu: samoakceptację, pewność siebie i wierność własnym wyborom.
MODIVO wierzy, że prostota to klucz do dobrego samopoczucia na każdym poziomie codziennego życia. Najnowsza kampania modowej platformy celebruje siłę, jaka płynie z pozytywnego nastawienia do siebie i otoczenia. To prosty, szczery przekaz, który dodaje energii, bo każdy nas zasługuje na słowa: "Prosto, od serca. Z miłością. With love, from MODIVO"
W najnowszej kampanii na sezon jesień-zima 2024/25 MODIVO celebruje niezwykłość codzienności, czyniąc zwyczajnych ludzi swoimi bohaterami. Multibrand zainspirował się prostymi momentami: śmiechem w gronie przyjaciół, miejskimi spacerami w poszukiwaniu idealnej kawy, chwilami samotności z książką nad brzegiem rzeki. Te codzienne doświadczenia, choć pozornie błahe, skrywają głębokie wartości i potrzeby, które definiują naszą osobowość. To właśnie te historie wybrzmiewają w kampanii, ukazując, że w rutynie kryje się wyjątkowość każdego z nas.
Kluczową częścią kampanii MODIVO jest klimatyczne video, które powstało na ulicach Sztokholmu. Bohaterowie filmu celebrują każdy dzień z wdzięcznością, zwłaszcza momenty małych, codziennych przyjemności. Harmonijnie łączą życie zawodowe i prywatne, znajdując czas na beztroskę i spontaniczność. Tacy właśnie są bohaterowie kampanii MODIVO, którzy bardziej niż modowych trendów, słuchają siebie – swoich potrzeb i pragnień, pamiętając o wewnętrznym dziecku i sile uśmiechu.
Jesień-zima 2024 w MODIVO to hołd dla osób świadomych swojego stylu, gotowych na modowe eksperymenty na własnych zasadach. W kampanii dominuje estetyka vintage – postarzane skórzane kurtki i spódnice to propozycja dla fanek retro stylu. Zestawienie tych elementów ze sportowymi bluzami Pinko i swetrami w jodełkę od Polo Ralph Lauren to kwintesencja nowoczesnego athleisure. Dla miłośników ulicznej mody idealne będą skórzane komplety duńskiej marki Gestuz, wpisujące się w tęsknotę za początkiem lat 2000. Wśród najciekawszych propozycji tego sezonu znajdziemy nieoczywiste połączenia, takie jak kardigan skandynawskiej marki Herskind z bufiastą spódnicą i ciężkimi kozakami Bronx. Miejskim evergreenem jest również mix eleganckiej formy ze sportowym wykończeniem – tu świetnie sprawdzą się kultowe dresy adidas Originals z efektownymi paskami, a także błękitna koszula Ami Paris o luźnym kroju.
Moda męska w MODIVO to ukłon w stronę skandynawskiego minimalizmu, zainspirowanego prostotą sprzed dwóch dekad. Musztardowe spodnie od Ami Paris zestawione z kremowym swetrem z widocznym logo, tworzą idealną stylizację na jesienno-zimowe dni. Powrót kardiganów, w tym modeli w kratę od Vans, potwierdza, że klasyka przeżywa swój renesans. Denim od Ami Paris już kolejny sezon z rzędu króluje w męskich szafach. Na szczególną uwagę z kolekcji francuskiej marki zasługują jeansowa kurtka o regularnym kroju, elegancka koszula z klasycznym wiązaniem przy kołnierzu czy spodnie o oversize'owym fasonie. Z kolei kultowe ramoneski i skórzane spodnie znów będą obowiązkowymi elementami garderoby na nadchodzące miesiące. Wybór należy tylko i wyłącznie do nas.
Więcej inspiracji na stylizacje znajdziecie na stronie internetowej modivo.pl, w sklepach stacjonarnych oraz w aplikacji MODIVO.