Eobuwie.pl prezentuje ostatnią część letniej kampanii digitalowej, tym razem motywem przewodnim były buty i dodatki, które idealnie sprawdzą się w trakcie weekendu za miastem. W roli głównej wystąpiły tenisówki marek adidas i Superga.
O wiele przyjemniej jest latem w mieście jeśli wiemy, że weekend przyniesie nam przygodę. Wypad nad jezioro, spacer po leśnych dróżkach czy piknik ze znajomymi pozwolą naładować baterie i skorzystać z pięknej pogody. W ostatniej odsłonie letniej kampanii, eobuwie.pl wychodzi naprzeciw fanom pozamiejskiego luzu, streetwearu i wszystkiego co jednocześnie modne i wygodne. Buty adidas i Superga są idealną bazą pod tego typu stylizacje. Przywołujące na myśl spacery po nadmorskich miejscowościach espadryle Superga na słomkowych platformach i popularny model Nizza adidasa, to buty idealne na dwudniową przygodę w letnim słońcu.
Obecnie obuwie sportowe nie służy już tylko do treningu. Podczas spacerów zastępuje nam baleriny, a w chłodny letni wieczór służy zamiast botków. Model Nizza adidasa to reedycja butów z lat 70-tych, które powstały inspirowane miłością do koszykówki. Ich prosty i uniwersalny design daje wiele możliwości stylizacyjnych. Materiałowa cholewka jest niezwykle przewiewna, pozwala oddychać stopie w ciepłe dni. Model ten jest też dostępny w wersji na platformie. Podobnie jak Superga, która nawiązuje do beztroskiego lata, pięknych plaż i nadmorskich klimatów. Espadryle, ale na sportowo – czyli połączenie dziewczęcej delikatności z najnowszymi trendami.
Poza wygodnymi butami na weekendowy city break przydadzą się też wakacyjne dodatki. W pojemnym plecaku adidasa z wieloma przegródkami i regulowanymi szelkami, zmieścimy dodatkowe okrycie, aparat czy koc piknikowy. A dla tych, którzy potrzebują tylko dodatkowej kieszeni na komórkę i klucze - świetnym rozwiązaniem będzie zapięta na pasie nerka. W ofercie eobuwie.pl są one dostępne w różnych kolorach i wzorach. Nie możemy też zapomnieć o absolutnym hicie ostatnich sezonów – czapce typu bucket.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Prospero Production. Za realizację video odpowiedzialny jest Jakub Błędowski, a za sesję zdjęciową - Dorota Szulc. W projekcie zostały zaprezentowane marki: adidas i Superga.
Więcej znajdziecie na stronie internetowej eobuwie.pl.