biała perła® to marka kojarzona z śnieżnobiałym uśmiechem i zdrowymi zębami. Jak jest jej historia?
Produkt, któremu wielu Polaków zawdzięcza prawdziwie hollywoodzki uśmiech nie powstał na wzgórzach Los Angeles, ale w... Tatrach Wysokich. W 1998 roku Jan Jurik i jego syn Zlatko, z pomocą specjalistów, opracowali pierwszy system pozwalający wybielać zęby w domowym zaciszu.
Pomysł na stworzenie produktu do wybielania zębów zaczerpnęliśmy podczas pobytu w USA, gdzie zachwyciło nas szaleństwo białego uśmiechu panujące wśród Amerykanów. Pomyśleliśmy, że warto było wymyślić coś podobnego dla klientów w Europie – wspominają twórcy marki biała perła®.
Przebadany klinicznie i zarejestrowany jako wyrób medyczny zestaw wybielający biała perła® trafił do aptek i... szybko stał się hitem. Zapewniał efekty i był niedrogi, więc klienci chętnie go kupowali. Prawie 24 lata później rodzinna firma nie przestaje się rozwijać, rozszerzając portfolio marki biała perła® o wciąż nowe produkty.
View this post on Instagram
Po zestawie wybielającym w ofercie marki biała perła® zaczęły pojawia się kolejne pasty do zębów opracowywane i produkowane na Słowacji. Tworzono je zgodnie z filozofią marki, wykorzystując unikatowe i nowoczesne rozwiązania oraz łącząc formuły enzymatyczne ze składnikami inspirowanymi naturą. W ten sposób powstała pierwsza – zaprojektowana przez kierownika produktu, Antónię Juríkovą (prywatnie żonę założyciela) – naturalna, wybielająca pasta do zębów o wyjątkowym smaku.
Obecnie biała perła® to 15 produktów. W ofercie marki znajdziemy pasty do codziennej pielęgnacji zębów, ale też stworzone z myślą o indywidualnych potrzebach konsumenta – zapewniające zdrowe dziąsła, świeży oddech, wybielające przebarwienia, zmniejszające nadwrażliwość, dla dzieci i dla kobiet w ciąży. W portfolio marki znajdują się też pasty o podwyższonej ścieralności, przeznaczone dla palaczy oraz osób, które mają problem z kamieniem nazębnym.
Co ciekawe, inspiracją do tworzenia kolejnych produktów biała perła® było piękno i bogactwo tatrzańskiej natury. Do produkcji past wykorzystywane są całkowicie naturalne ekstrakty z szałwii, rzepiku czy rumianku oraz olejeki eukaliptusowy lub goździkowy. W portfolio marki znajdują się również pasty zawierające naturalne egzotyczne składniki, takie jak kurkuma, kokos, węgiel z bambusa, olej moringa czy ekstrakt z kamelii japońskiej.
Receptura past marki biała perła® oparta jest na enzymach, które delikatnie rozpuszczają zanieczyszczenia zębów i są bezpieczne dla szkliwa. Pasty nie zawierają szkodliwych substancji, parabenów i SLS-ów, nie są też testowane na zwierzętach. Pasty białej perły® nie ścierają i nie uszkadzają zębów. A najlepszym potwierdzeniem ich skuteczności i bezpieczeństwa są uznanie i rekomendacje stomatologów oraz przyznany paście na przebarwienia Kurkuma +Q10 Laur konsumenta dla najlepszego produktu 2021roku.
View this post on Instagram
Ojciec i syn – Ján i Zlatko Juríkovie – założyli firmę z dwoma produktami: domowym systemem do wybielania zębów i suplementem diety z boczniaków. Dziś, w mieszczącej się w Krakowie firmie w Vitaprodukt, do której należy marka biała perła®, pracują także żona założyciela, Antónia Jurikova oraz córka Inés. Nowi pracownicy oraz osoby związane z firmą od początku jej istnienia uczestniczą w tworzeniu nowych produktów o innowacyjnych składach.
Obecnie produkty marki biała perła® można kupić w najlepszych w Polsce sklepach stomatologicznych, aptekach, małych i dużych drogerii. Znajdziemy je także w sklepie internetowym marki. Na stronie www.bialaperla.com dostępne są też dokładne opisy produktów biała perła® oraz powstałe we współpracy ze specjalistami artykuły medyczne.