Na 22 kwietnia przypada Światowy Dzień Ziemi. Właśnie ta data to start najnowszej kampanii promującej linię Go For Nature, w skład której wchodzą buty i akcesoria wyprodukowane w sposób zrównoważony.
Go For Nature to akcesoria damskie, męskie i dziecięce. Posiadają trzy różne certyfikaty, które wskazują na sposób produkcji. Pierwszy – Leather Working Group – produkty uszyte są ze skór pochodzących z ekologicznych garbarni, a w procesie garbowania skór zachowane są najwyższe standardy w kwestii ochrony środowiska oraz wydajności produkcji. Z takich certyfikowanych skór uszyte są m.in. buty Lasocki. Kolejna etykieta to Water Based PU – oznaczone są nią dodatki, do produkcji których użyto materiałów pochodzących z recyclingu lub biodegradowalnych, tą etykietą oznaczono kilka modeli butów Jenny Fairy. Trzeci certyfikat – Recycled Plastic Bottles – to materiały powstałe po recyklingu butelek PET, co w dużym stopniu ogranicza produkcję nowego plastiku. Tym certyfikatem oznaczono m.in. akcesoria marki Lanetti.
Promocję linii Go For Nature wspiera wyjątkowa kampania. Autorem zdjęć jest Mateusz Stankiewicz, za stylizację odpowiadała Agnieszka Ścibior, fryzury są dziełem Rui Rocha, a makijaż – Wilsona.
Fotograf: Mateusz Stankiewicz @SameSame
Modelka: Lisa Louis @Titanium
Stylizacja: Agnieszka Ścibior
Włosy: Rui Rocha @Solve
Makijaż: Wilson
Marketing Director: Katarzyna Krawczyk/CCC
Art Director: Maria Mastalerz/CCC
Produkcja: Bartosz Majkowski/CCC
Dom produkcyjny: Warsaw Creatives
Linia Go For Nature dostępna jest stacjonarnie w otwartych sklepach CCC, online na www.ccc.eu oraz w aplikacji marki.