Ceramika Paradyż, lider polskiego wzornictwa ceramicznego, zdobywa złotą statuetkę w prestiżowym konkursie International Business Awards, często nazywanym "Oskarami świata biznesu". Międzynarodowe jury, złożone z ekspertów świata marketingu, doceniło innowacyjny projekt- Mobilny Showroom Paradyż Home w kategorii Event- Roadshow.
"Zdobycie złotej statuetki w konkursie International Business Awards w kategorii Roadshow to dla nas ogromne wyróżnienie i potwierdzenie, że odwaga w łączeniu innowacji z designem przynosi efekty. Mobilny showroom Paradyż Home to nowatorska forma promocji naszych spieków kwarcowych TRI-D – materiału, który dzięki swoim właściwościom i estetyce otwiera zupełnie nowe możliwości aranżacyjne. Cieszy nas, że eksperci z całego świata dostrzegli i docenili nasze podejście, w którym technologia, kreatywność i doświadczenie klienta idą w parze", mówi Agata Brodzka, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż.
Paradyż Home w wersji mobilnej to nowoczesna przestrzeń pop-up, stworzona przez Annę Łoskiewicz z pracowni Łoskiewicz Studio. Koncepcja łączy w sobie estetykę i funkcjonalność, a jej głównym bohaterem są spieki kwarcowe TRI-D, zaprezentowane w formie wyjątkowego, interaktywnego doświadczenia.
Showroom pojawił się w wielu polskich miastach i podczas najważniejszych wydarzeń kulturalno-biznesowych. Można go było zobaczyć m.in. na Open’er Festival w Gdyni, Gdynia Design Days, Placu Solnym we Wrocławiu, Warsaw Home & Contract, a także w jednym z największych centrów handlowych w kraju – Westfield Arkadia w Warszawie.
International Business Awards to jedno z najbardziej prestiżowych globalnych odznaczeń w świecie biznesu, przyznawane za kreatywność, skuteczność i odwagę w działaniach marketingowych. Złoto zdobyte przez Ceramikę Paradyż dowodzi, że Mobilny Showroom Paradyż Home to projekt, który w unikalny sposób łączy inspirację, wzornictwo i mobilność – i to na poziomie docenianym nie tylko w Polsce, ale i na arenie międzynarodowej.