We włoskiej siedzibie Oniverse, pośród geometrycznego światła i dźwięku bijącego serca współczesnej mody, IUMAN - dawniej Intimissimi Uomo - uczciło swoje dziesięciolecie z niezwykłym rozmachem. 16 kwietnia stał się symbolicznym dniem przejścia dla marki - nie tylko ku przyszłości, ale ku nowej definicji męskości w modzie.
IUMAN to więcej niż zmiana nazwy. To deklaracja wartości, które marka Uomo pielęgnowała przez dekadę i które teraz wynosi na zupełnie nowy poziom. Decyzja o rebrandingu została ogłoszona podczas międzynarodowego eventu w Oniverse - siedzibie, która dla Intimissimi stanowi kreatywne epicentrum. To właśnie tutaj marka zainaugurowała swoją nową erę, łącząc innowację, komfort i design w jednym, nieprzerwanym przekazie. Wieczór, zdominowany przez temat PRZYSZŁOŚCI, stał się spektakularnym hołdem dla mężczyzny świadomego - ceniącego jakość, funkcjonalność i estetykę. Mężczyzny, który rozumie, że bielizna to nie tylko codzienna potrzeba, ale manifest stylu życia.
W centrum wydarzeń znalazł się pokaz mody - subtelne, a jednocześnie wyraziste nawiązanie o powstaniu marki i kierunku, w którym zmierza. Na wybiegu pojawiły się zarówno kultowe projekty z historii Intimissimi Uomo, jak i premierowe sylwetki z najnowszej kolekcji strojów plażowych. Paleta barw i faktur prowadziła widza przez opowieść o marce - między dziedzictwem a przyszłością, między klasyką a innowacją.
To, co jednak najbardziej przykuło uwagę, to prezentacja nowości: bokserek „Niezniszczalne”. Zaprojektowane z myślą o mężczyznach, którzy nie uznają kompromisów - ani w komforcie, ani w trwałości. Wykonane z ultrawytrzymałych materiałów, „Niezniszczalne” stają się odpowiedzią na jedno z najczęstszych pytań konsumentów: czy można połączyć wygodę z niezawodnością? IUMAN odpowiada: tak, można - i trzeba.
Jak przystało na markę celebrującą indywidualność, wieczór uświetnił występ artysty, który sam stał się symbolem kreatywnej odwagi. Achille Lauro - włoski piosenkarz znany z niepowtarzalnego stylu scenicznego - zagrał ekskluzywny koncert, wnosząc do przestrzeni pokazu energię, ekspresję i artystyczną bezkompromisowość. Jego obecność na scenie tylko podkreśliła, że IUMAN aspiruje do czegoś więcej niż tylko odzieży - do bycia częścią kultury i głosu nowoczesności.
Nie zabrakło także tych, którzy od lat są częścią świata Intimissimi. Na wydarzeniu pojawili się m.in. Maciek Musiał - ambasador marki w Polsce, który swoim wizerunkiem odzwierciedla ducha IUMAN: współczesnego, wielowymiarowego, a przy tym autentycznego. Wśród gości znaleźli się również Jacob Kosel, Stefano De Martino i Nicolò De Devitiis - twarze, które z marką łączy coś więcej niż tylko współpraca. To relacje zbudowane na wspólnych wartościach i estetyce.
Dziesięć lat po debiucie, Intimissimi Uomo przestaje być tylko marką - staje się ruchem. IUMAN, z nową nazwą i niezmiennie włoskim DNA, wkracza na kolejną dekadę z odwagą, jakiej oczekuje się dziś od liderów rynku. W czasach, gdy mężczyzna poszukuje nie tylko komfortu, ale i wyrazu siebie, marka daje mu narzędzia, by mógł to robić w sposób funkcjonalny, estetyczny i trwały. To nie tylko zmiana nazwy. To nowa definicja męskiej bielizny.