materiał partnera

Nadchodzi futurystyczny streetwear, czyli marka Togoshi powraca!

Nadchodzi futurystyczny streetwear, czyli marka Togoshi powraca!
Fot. Mat. prasowe

Przyszłość dzieje się teraz! Dzięki Grupie CCC powraca marka Togoshi. Kolekcja na sezon wiosna-lato 2022 już w sprzedaży.

Oto uniform nowej generacji! Ludzie przyszłości ubierają się w Togoshi. Zafascynowaninowoczesną technologią, koreańską sztuką komiksu oraz zespołami Black Pink i BTS, noszą ciuchy jak globalni Influenserzy.

TOGOSHI KAMPANIA SS22 (4)

Choć fasony Togoshi mają swoje źródło w streetwearze, wykraczają poza ramy jednej konwencji. Obszerne bluzy, joggersy i t-shirty wykonane  miękkiej dzianiny zadrukowane są motywami z koreańskiej popkultury. Ich przeciwieństwem są super obcisłe sukienki i leggingsy, które z powodzeniem stają się drugą skórą.

TOGOSHI KAMPANIA SS22 (13)

Kluczem jest kolor – od żarówiastej żółci, z którą kontrastuje czerń, aż po pastelową lawendę, która otula ciało w legginsach i obcisłych topach. Z motywów charakterystycznych dla looku Y2K, w kolekcji wiosna-lato 2021 pojawiły się super nowoczesne grafiki czerpiące z kultury dalekiego wschodu. Neony ulic Seulu, stylizacje frontmenów koreańskich boysbandów, kultura rave to inspiracje pierwszej kolekcji.

TOGOSHI KAMPANIA SS22 (7)

 

Nie byłoby Togoshi bez sneakersów – aerodynamicznych, masywnych i stabilnych.  Linię butów uzupełniają normcore’owe sandały. 

TOGOSHI KAMPANIA SS22 (8)

 

W sesji Zuzy Krajewskiej, która przypomina instagramowy feed influencerów najnowszej generacji albo zapis z kamery CCTV, wystąpili Chinka Maggie Yu, znana ze współpracy z Burberry i Japończyk Jumpei Okazaki, który na plan przyleciał prosto z paryskiego tygodnia mody. 

TOGOSHI KAMPANIA SS22 (12)

Kolekcja Togoshi jest dostępna w sklepach stacjonarnych MODIVO, na Modivo.pl, w aplikacji mobilnej MODIVO, na eobuwie.pl, na ccc.eu oraz w aplikacji mobilnej CCC.

Zdjęcia: Zuza Krajewska

Modelki i modele: Jumpei Okazaki, Maggie Yu, Sia

Stylizacja: Anita Szymczak

Makijaż: Wilson

Włosy: Łukasz Pycior

Scenografia: Anna Szczęsny

Marketing Director: Katarzyna Krawczyk / CCC

Art Director: Justyna Purzycka / CCC

Produkcja: Olga Janicka/ CCC

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również