Motorola w twojstyl.pl

Natalia Nykiel, ambasadorka marki Motorola: "Możemy mieć wiele twarzy, wiele kolorów"

Natalia Nykiel, ambasadorka marki Motorola: "Możemy mieć wiele twarzy, wiele kolorów"
"Zawsze czułam wielowymiarowa" – Natalia Nykiel i smartfon motorola edge 30 w kolorze AquaFoam
Fot. mat. partnera

Odkąd w 2014 roku z przytupem wkroczyła na polski rynek muzyczny, Natalia Nykiel nie przestaje się rozwijać i zachwycać. Nowa ambasadorka marki Motorola zdradziła nam gdzie szuka komfortu, skąd czerpie inspiracje i jak rozumie hasło kampanii  #odkryjswojkolor.

Jej debiutancki album "Lupus Electro" zrewolucjonizował polską scenę elektroniczną i popową, uzyskał status Złotej Płyty, a pochodzące z niego single sprzedały się w nakładzie ponad 250 tys. kopii. W krótkim czasie Natalia Nykiel zdobyła status ikony polskiego electro popu i stała się jedną z najbardziej szanowanych i pożądanych wokalistek w Polsce

Jej pozycję wzmocnił drugi album, wydana trzy lata po debiucie "Discordia". Płyta powstała we współpracy między innymi z Marią Peszek i Dawidem Podsiadło, posypały się nominacje do nagród i nagrody (m.in. najważniejsza polska nagroda kulturalna – O!Lśnienia 2017).

Ale "Discordię" odczytano też jako zapis przeżyć i doświadczeń związanych z podążaniem własną drogą. Bo niezależność – i to nie tylko ta artystyczna – jest dla Natalii Nykiel priorytetem. Dlaczego?

Po pierwsze jestem Wodnikiem i mam to wypisane w gwiazdach – tłumaczy ze śmiechem wokalistka. I dodaje już całkiem poważnie: – Niezależność uczy życia, poszerza strefę komfortu, rzuca nowe wyzwania, a przez to rozwija.

Jak sama o sobie mówi, Natalia Nykiel jest "z tych osób, które długo nie usiedzą w jednym miejscu", dlatego wciąż szuka sobie nowych wyzwań. Jednym z nich było supportowanie zespołu Thirty Seconds To Mars podczas ich trasy "Monolith Tour" i zaśpiewanie w duecie z samym Jaredem Leto. Innym wzywaniem było przygotowanie własnej wersji kultowego utworu "Jak żądło" z okazji jubileuszu 35-lecia zespołu T.Love. A kolejnym – wydanie nowej płyty.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Natalia Nykiel (@natnykiel)

Natalia Nykiel – jej patent na kreatywność

Wydany w listopadzie 2019 roku minialbum "Origo" to wyjątkowo ważny krok w karierze Natalii Nykiel. Artystka zaprosiła do współpracy wyjątkowych twórców, takich jak Stevie Aiello (kierownik muzyczny zespołu Thirty Seconds To Mars), Josh Farro i Hayley Williams z Paramore czy nazywany "brytyjskim objawieniem muzyki soul" Daley. I co najważniejsze – "Origo" to pierwsza płyta Natalii, która pojawiła się na rynku międzynarodowym.

Skąd Natalia czerpie siły, pomysły i odwagę, by tworzyć takie projekty i podbijać z nimi świat? Nykiel podkreśla, że kluczowe są dla niej wolność i... relaks

Wolność wzmaga kreatywność, a ta jest mi bardzo potrzebna w życiu, tak samo jak miejsce, w którym mogę odpocząć – zdradza Natalia Nykiel. – Może mam w tym temacie trochę wywrotowe poglądy, ale dla mnie sposobem na odpoczynek jest sport w naturze. Całodniowe wycieczki górskie, rowerowe, kajaki, snowboard. To zmęczenie po całym dniu wysiłku, endorfiny, które generuje dają największą satysfakcję, czyszczą głowę, dają mi spokojny sen.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Natalia Nykiel (@natnykiel)

Natalia Nykiel: "Jedyną stałą w naszym życiu jest ciągła zmiana"

Na początku tego roku ukazał się album "Regnum", o którym mówi się, że jest "najbardziej osobistą wypowiedzią w dorobku artystki". Płyta powstawała w trudnym okresie pandemii, gdy odcięcie od świata i innych ludzi wielu z nas zmusiło do uważnego przyjrzenia się samy sobie.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Natalia Nykiel (@natnykiel)

Krytycy muzyczni recenzujący "Regnum" szczególną uwagę zwracali na eklektyzm tej płyty, na której usłyszeć można electro-pop, ballady czy... country. W jednym z wywiadów wokalistka przyznała, że ten eklektyzm "Regnum" oddaje to, jaka jest w życiu prywatnym.

Ta płyta uświadomiła mi, że potrzebuję iść kilkoma ścieżkami naraz, bo to pozwala mi rozwijać się wielotorowo i nigdy nie chciałabym zamykać się w jakiejś jednej, małej szufladce, zamykać za sobą drzwi i zawsze być już tylko tam, bo to jest bezpieczne. Potrzebuję dużo nowości – mówiła w wywiadzie udzielonym jednemu z portali.

Promując album "Regnum" Natalia Nykiel zdradziła też, co uświadomiła jej pandemia i jak obecnie patrzy na swoją twórczość i życie. Wokalistka przekonuje, że "jedyną stałą w naszym życiu jest ciągła zmiana", a jego celem jest przede wszystkim rozwój.

Ambasadorka marki Motorola nie da się zdefiniować

Natalia Nykiel odważnie poszukuje w życiu miejsca dla siebie, a najważniejsze dla niej wartości to wolność i niezależność. Nic więc dziwnego, że to właśnie taką artystkę o wielu twarzach, wokalistkę, której nie da się zaszufladkować wybrano na ambasadorkę nowej kampanii Motorola. A jak Nykiel rozumie hasło kampanii: Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor

Rozumiem to tak, że ani nasza praca, ani wygląd, ani tym bardziej pochodzenie nas nie definiuje – mówi Natalia. – Możemy mieć wiele twarzy, wiele kolorów. Biznesman może lubić podróżować oldschoolowym kamperem i wyłączyć telefon na pół roku, tak samo jak wokalistka pop może skończyć inżynierię środowiska i po godzinach zamieniać szpilki na buty do szosowego kolarstwa. "Niedefiniowalność" to wolność, odkrywanie, miłość do samego siebie.

Nowe smartfony motorola edge 30 neo doskonale pasują do reprezentujących ich ambasadorów. Te wielofunkcyjne urządzenia pozwalają odkryć swój kolor – metaforycznie i dosłownie. Przede wszystkim stymulują kreatywność, pozwalają wyrażać się na różne sposoby i równocześnie cieszyć się różnymi aspektami życia. Oprócz stylu mają topowe funkcje, takie jak ładowanie bezprzewodowe, optyczną stabilizację obrazu czy głośniki stereo. Co ważne, dzięki ich kompaktowym wymiarom, smartfony edge 30 neo łatwo jest też obsługiwać jedną ręką.

A dzięki współpracy marki Motorola z Instytutem Pantone można też wybrać sobie model motorola edge 30 neo w jednym z modnych kolorów: Aqua Foam, Black Onyx, Ice Palace oraz Very Peri. Ten ostatni został uznany za kolor roku 2022.

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również