Motorola wprowadza na rynek telefon w najmodniejszym odcieniu nadchodzącego roku. Mowa o Peach Fuzz, kolorze roku 2024 według Pantone, partnera Motoroli przy tworzeniu wpisanego w trendy dodatku sezonu. W tym odcieniu kupimy aż dwa modele: motorola razr 40 ultra oraz motorola edge 40 neo.
Telefon coraz częściej staje się kluczowym elementem codziennej stylizacji, sposobem na wyrażenie własnego stylu i osobowości. Szukając modelu, który wpisze się w najnowsze trendy trzeba przyjrzeć się dwóm modelom Motoroli, które powstały w najbardziej pożądanym kolorze sezonu Peach Fuzz. To już kolejny raz, kiedy Motorola decyduje się na współpracę z Instytutem Pantone, po świetnie przyjętym modelom w kolorze 2023 roku - Viva Magenta.
Każdego roku eksperci z Instytutu Pantone analizują trendy w modzie, marketingu i designie, aby wybrać kolor najlepiej oddający światowe tendencje. W jubileuszową 25. rocznicę programu, kolorem roku 2024 wybrany został delikatny brzoskwiniowy odcień PANTONE 13-1023 Peach Fuzz, o tonacji między różem a pomarańczem. Uosabia on potrzebę bliskości, przytulności i ukrytego ciepła.
To kolor, który wyraża naszą potrzebę przytulności i ciepła oraz swobodnej ekspresji – mówi Laurie Pressman, Vice President Instytutu Pantone – Wprowadza również piękno do cyfrowego świata, jest poetycki i romantyczny, z nutą vintage.
Peach Fuzz świetnie wpisuje się zarówno w trendy modowe, w make-upie, jak i wnętrzarskie. Tworzy idealne tło do silnych w nadchodzącym sezonie trendów, takich jak "ton w ton" i monochromatycznych looków. Inkluzywny Peach Fuzz pasuje do każdego odcienia skóry, dlatego sprawdzi się w jedno kolorowym makijażu. Po ten odcień sięgną też osoby chcące osiągnąć ciepły, odrobinę retro efekt. Brzoskwiniowe odcienie były też dobrze widoczne na pokazach wiosna/lato 2024 m.in. u Jil Sander czy Alaïa, którzy wykorzystywali ten kolor w nowoczesnych fasonach, ale z romantycznym twistem. Doświadczenie koloru przenosi się również na strefę zmysłów, stąd używanie materiałów o fakturze zbliżonej do brzoskwini takich jak zamsz, aksamit czy sztruks. Sztruks znajdziemy też wśród mocnych trendów wnętrzarskich na 2024 rok, zaś wszechstronny Peach Fuzz świetnie sprawdzi się przy projektowaniu wnętrz, które mają być ciepłe i kojące, nowoczesne, ale z odrobiną wibracji vintage.
W miarę jak technologia splata się z ludzką naturą, jesteśmy przekonani, że kolor może być narzędziem do wyrażania głębokich emocji i doznawania zupełnie nowych wrażeń podczas korzystania z naszych smartfonów. Pozwala wykraczać poza urządzenia i oprogramowanie. Kolor roku 2024 Pantone właśnie to umożliwia, gdyż łączy świat wirtualny, w którym spędzamy dużo czasu, z pragnieniem nawiązywania kontaktów i poprawiania naszego samopoczucia – dodaje Ruben Castano, Head of Customer Experience and Design w Motorola.
Komunikacja i wzmacnianie więzi międzyludzkich - to znaczenie koloru Peach Fuzz perfekcyjnie wpisuje się w misję marki Motorola. Motorola chce ułatwić dostęp do technologii, która pozwala na nawiązywanie kontaktów, ale również wspierać zdrowszą relację z cyfrowym światem. Decydując jakie urządzenia będą dostępne w odcieniu Peach Fuzz, Motorola postawiła na dwa modele, które najlepiej pasują do symboliki koloru roku 2024 Pantone: razr 40 ultra oraz edge 40 neo.
Kultowa, dzięki składanej konstrukcji, motorola razr 40 ultra w odcieniu Peach Fuzz to świetny wybór dla osób, które lubią wyróżniać się w tłumie i szukają telefonu, który wpisze się w najnowsze trendy. Z kolei w Motoroli edge 40 neo odcień Peach Fuzz łączy się z wegańską skórą, która w dotyka jest atłasowa i przypomina skórkę brzoskwini, co uzupełnia zmysłowe doświadczanie koloru roku. Obydwa modele posiadają również obudowę telefonu w kolorze golden rose, który idealnie podkreśla ciepły odcień Peach Fuzz.
Jednak powiązanie tych modeli z kolorem Peach Fuzz nie sprowadza się tylko do zewnętrznego wyglądu. Obydwa urządzenia zostały zaprojektowane z myślą o komunikacji i postawieniu na wspólnotowość, czyli wartości wpisane w kolor roku 2024. Dlatego telefony Motoroli oferują najnowsze oprogramowanie Moto Unplugged oraz Family Space, których celem jest stworzenie bezpiecznej przestrzeni i wsparcie relacji z drugim człowiekiem.
- Nasza potrzeba spokojnej przyszłości jest coraz mocniejsza – mówi Laurie Pressman odnośnie ogłoszenia Peach Fuzz kolorem roku.
Spokojna przyszłość to również świadome i bezpieczne korzystanie z technologii. Na tę potrzebę odpowiada Family Space, która pozwala rodzicom odpowiedzialnie wprowadzać dzieci w cyfrowy świat. Z kolei Moto Space zachęca do oderwania się na chwilę od smartfonów i stworzenie spokojnej przestrzeni bez ciągłych powiadomień.
Wspaniale jest współpracować z Motorolą i czuć ich zaangażowanie. W ich urządzeniach widać jak kolor pozwala na rozwijanie kreatywności, budowanie więzi i personalizację. Ma to szczególnie znaczenie dla budowania więzi i dobrego samopoczucia – dodaje Laurie Pressman, – Nasz kolor roku 2024 Pantone, Pech Fuzz, płynnie łączy rzeczywistość ze światem wirtualnym. Dzięki temu jest idealnym odcieniem do wyrażania fizyczności cyfrowych urządzeń. Jesteśmy zadowoleni, gdy widzimy jak ludzie wykorzystują oferowane przez firmę Motorola rozwiązania, by budować jeszcze głębsze więzi.
Smartfony motorola razr 40 ultra oraz motorola edge 40 neo w kolorze Peach Fuzz będą już wkrótce dostępne w Polsce. Model razr 40 ultra (8/256 GB) w nowym kolorze roku 2024 Pantone zadebiutuje w sieci Plus w rekomendowanej cenie 4999 złotych. Motorola edge 40 neo (12/256 GB) w edycji Peach Fuzz będzie dostępna u wybranych operatorów oraz partnerów w rekomendowanej cenie 1899 złotych.
- Pojawienie się nowych smartfonów w kolorze Peach Fuzz idealnie wpasowało się w naszą modową ofensywę. Urządzenia w kolorze roku 2024 Pantone sygnują między innymi nawiązanie w Polsce współpracy pomiędzy markami Motorola oraz Moliera2, w ramach której będziemy łączyć modę z innowacjami w segmencie mobile. W nadchodzącym roku zamierzamy realizować wspólne projekty, które mam nadzieję zaskoczą osoby interesujące zarówno technologią jak najnowszymi trendami w modzie – podsumowuje Anna Staszyńska, Head of Marketing w firmie Motorola.