Letni wieczór, wnętrza warszawskiej restauracji La Luce i grono cenionych architektek i architektów wnętrz. W centrum – design, dialog i refleksja nad rolą przestrzeni. Taki był finał pierwszej edycji projektu #RAVAKinspiruje, inicjatywy stworzonej przez markę Ravak z myślą o tych, którzy nadają wnętrzom sens i narrację.
Zainicjowany podczas Milan Design Week 2025 projekt to więcej niż kampania - to świadomy gest marki budującej swoją tożsamość na przecięciu funkcjonalności, estetyki i eksperckiego spojrzenia na przestrzeń łazienki. Jak podkreśla Szymon Mika, Dyrektor Handlowy Ravak Polska: Kreowanie wnętrz to proces łączenia piękna z użytecznością. Naszą ambicją jest nie tylko towarzyszyć mu, ale także wspierać jego rozwój.
Do współpracy zaproszono trzy architektki wnętrz: Annę Błaszczyk (Artewizjon), Karolinę Janczy (Janczy Studio) i Gabrielę Radwanowską (Autorska Pracownia Architektury i Wnętrz), które podczas pobytu w Mediolanie poszukiwały nie tylko trendów, ale i znaczeń. Efektem ich obserwacji stało się Menu Inspiracji – cykl autorskich filmów - opowieści o designie widzianym przez pryzmat ich doświadczenia, które zostały zaprezentowane w trakcie kolacji "Architektura wszystkimi zmysłami".
W rozmowach w trakcie kolacji "Architektura wszystkimi zmysłami" powracały tematy najbardziej intrygujących tendencji z tegorocznych targów w Mediolanie - od faktur, przez miękką geometrię, po redefinicję stref wellness. Właśnie ten ostatni wątek szczególnie wybrzmiał w kontekście udziału Ravak w projekcie Next Place Hotel - koncepcji współtworzonej przez Giulio Cappelliniego, Roberto Cuneo i Lucę Foisa. Marka została zaproszona do zaprojektowania przestrzeni spa & wellness - strefy redefiniującej współczesne rozumienie luksusu, spokoju i regeneracji.
To dla nas potwierdzenie, że Ravak jest naturalnym partnerem przy projektach, które łączą estetykę z funkcją, odpowiadając na potrzeby nowoczesnego stylu życia” – zaznacza Szymon Mika
Ravak, od lat obecna na międzynarodowej scenie designu, konsekwentnie umacnia pozycję marki, która nie tylko gwarantuje najlepszą jakość produktów, ale również współtworzy język współczesnego projektowania. Współpraca z architektami i projektantami, otwartość na wymianę myśli i doświadczeń – to nie deklaracja, lecz praktyka. Pierwsza edycja #RAVAKinspiruje to zapowiedź formuły, która może stać się trwałym punktem odniesienia dla branży architektownicznej. Bo inspiracja – jak dobrze zaprojektowane wnętrze – powinna być spójna, autentyczna i funkcjonalna.
Wyświetl ten post na Instagramie