Piękne życie

Sztuka projektowania wnętrz według Ravak. Pierwsza edycja akcji #RAVAKinspiruje

Sztuka projektowania wnętrz według Ravak. Pierwsza edycja akcji #RAVAKinspiruje
Kolacja "Architektura wszystkimi zmysłami"
Fot. Łukasz Kurek

Letni wieczór, wnętrza warszawskiej restauracji La Luce i grono cenionych architektek i architektów wnętrz. W centrum – design, dialog i refleksja nad rolą przestrzeni. Taki był finał pierwszej edycji projektu #RAVAKinspiruje, inicjatywy stworzonej przez markę Ravak z myślą o tych, którzy nadają wnętrzom sens i narrację.

Zainicjowany podczas Milan Design Week 2025 projekt to więcej niż kampania - to świadomy gest marki budującej swoją tożsamość na przecięciu funkcjonalności, estetyki i eksperckiego spojrzenia na przestrzeń łazienki. Jak podkreśla Szymon Mika, Dyrektor Handlowy Ravak Polska: Kreowanie wnętrz to proces łączenia piękna z użytecznością. Naszą ambicją jest nie tylko towarzyszyć mu, ale także wspierać jego rozwój.

Ravak_foto_Łukasz_Kurek_2
Kolacja "Architektura wszystkimi zmysłami"
Łukasz Kurek

Do współpracy zaproszono trzy architektki wnętrz: Annę Błaszczyk (Artewizjon), Karolinę Janczy (Janczy Studio) i Gabrielę Radwanowską (Autorska Pracownia Architektury i Wnętrz), które podczas pobytu w Mediolanie poszukiwały nie tylko trendów, ale i znaczeń. Efektem ich obserwacji stało się Menu Inspiracji – cykl autorskich filmów - opowieści o designie widzianym przez pryzmat ich doświadczenia, które zostały zaprezentowane w trakcie kolacji "Architektura wszystkimi zmysłami".

Ravak_foto_Łukasz_Kurek_3
Menu Inspiracji
Łukasz Kurek

W rozmowach w trakcie kolacji "Architektura wszystkimi zmysłami" powracały tematy najbardziej intrygujących tendencji z tegorocznych targów w Mediolanie - od faktur, przez miękką geometrię, po redefinicję stref wellness. Właśnie ten ostatni wątek szczególnie wybrzmiał w kontekście udziału Ravak w projekcie Next Place Hotel - koncepcji współtworzonej przez Giulio Cappelliniego, Roberto Cuneo i Lucę Foisa. Marka została zaproszona do zaprojektowania przestrzeni spa & wellness - strefy redefiniującej współczesne rozumienie luksusu, spokoju i regeneracji.

To dla nas potwierdzenie, że Ravak jest naturalnym partnerem przy projektach, które łączą estetykę z funkcją, odpowiadając na potrzeby nowoczesnego stylu życia” – zaznacza Szymon Mika

zdjęcie dodatkowe (1)
Fragment aranżacji marki Ravak w przestrzeni Next Place Hotel, w ramach jej udziału w Milan Design Week 2025
materiały prasowe

Ravak, od lat obecna na międzynarodowej scenie designu, konsekwentnie umacnia pozycję marki, która nie tylko gwarantuje najlepszą jakość produktów, ale również współtworzy język współczesnego projektowania. Współpraca z architektami i projektantami, otwartość na wymianę myśli i doświadczeń – to nie deklaracja, lecz praktyka. Pierwsza edycja #RAVAKinspiruje to zapowiedź formuły, która może stać się trwałym punktem odniesienia dla branży architektownicznej. Bo inspiracja – jak dobrze zaprojektowane wnętrze – powinna być spójna, autentyczna i funkcjonalna.

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez RAVAK Polska Produkujemy łazienki (@ravak_pl)

 

zdjęcie przedostatnie (1)
Izabela Sarnecka Dyrektor Biura Reklamy Wydawnictwa Bauer, Karolina Janczy (Janczy Studio), Szymon Mika – Dyrektor Handlowy Ravak Polska, Anna Błaszczyk (Artewizjon Pracownia Wnętrz), Edyta Sotowska - Śmiłek (Great Story Community)
materiały prasowe
zdjęcie ostatnie (1)
Szymon Mika – Dyrektor Handlowy Ravak Polska, Edyta Sotowska - Śmiłek (Great Story Community) i Anna Błaszczyk (Artewizjon Pracownia Wnętrz), Karolina Janczy (Janczy Studio)
materiały prasowe

 

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również