Pomagaj i korzystaj, czyli nietypowe pomysły na wsparcie walki z rakiem piersi
Fot. iStock/mat.prasowe

Pomagaj i korzystaj, czyli nietypowe pomysły na wsparcie walki z rakiem piersi

Rak piersi to najczęściej diagnozowany nowotwór na świecie. Jednak wcześnie wykryty może być z powodzeniem leczony. Każdy sposób na ratowanie naszego zdrowia i życia jest dobry. Ty też możesz pomóc. Zastanawiasz się jak to zrobić? Dobroczynne "cegiełki" mogą mieć różną formę. Oto nasze propozycje!

Oddaj biustonosz do reCYClingu

Kiedy zrobisz porządki w garderobie, nieużywane już staniki możesz wrzucić do specjalnych koszy znajdujących się w ponad 170 sklepach z bielizną. Zyski z recyklingu zostaną przekazane na walkę z rakiem piersi. Akcja, organizowana już po raz 10 w ramach kampanii Dotykam=Wygrywam, trwa przez cały październik. Jej głównym celem jest promowanie edukacji zdrowotnej, zachęcanie do samobadania piersi, a także… noszenia dobrze dobranego biustonosza. W ramach wsparcia można też kupić #BIUSTOmydło, czyli tegoroczną cegiełkę kampanii. Zebrane dotychczas fundusze umożliwiły stworzenie tzw. #BIUSTOapki bezpłatnej aplikacji dla nastolatek, która ma pomagać w budowaniu zdrowych nawyków dbania o piersi już od najmłodszych lat. 

DARIA WIDAWSKA 4 FB
Daria Widawska jest ambasadorką akcji Dotykam=Wygrywam.
mat. prasowe

 

Kup kosmetyki z różową wstążką

Skończył ci się krem? Chcesz zrobić prezent przyjaciółce, mamie, siostrze? Spośród setek produktów stojących na półkach w drogerii wybierz te, na których znajduje się symbol różowej wstążki. Część zysku z ich sprzedaży zostanie przeznaczona na walkę z rakiem piersi. Pomysłodawczynią akcji była Evelyn H. Lauder, która w 1992 zapoczątkowała Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi Grupy Estée Lauder. Od tej pory fundusze zebrane dzięki produktom z różową wstążką przeznaczane są na szerzenie świadomości, wspieranie postępów w badaniach oraz poszukiwanie skutecznego leku na raka piersi. W Polsce Fundacja wspiera Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym. 

el_sku_PTEE01_2000x2000_0
Walkę z rakiem piersi wspierają produkty z różową wstążką marki Estée Lauder. Pomagają już od 1992 roku!
mat. prasowe

Pomagaj…. u fryzjera!

Fryzjerska marka KEVIN.MURPHY prowadzi kampanię Różowa Siła. W tym roku jej hasło przewodnie brzmi: "Jesteś silniejsza, niż myślisz". Przez cały październik na profilach społecznościowych zamieszczane będą materiały edukacyjne, podpowiedzi, jak budować pewność siebie i wiarę we własne możliwości, a także historie kobiet, które wygrały z chorobą. Z tej okazji w salonach fryzjerskich pojawiły się różowe produkty KEVIN.MURPHY w promocyjnych cenach. Część dochodu z ich sprzedaży trafi do Federacji Stowarzyszeń Amazonki. 

zestaw BCA
Część dochodu ze sprzedaży różowych produktów marki Kevin Murphy trafi do Federacji Stowarzyszeń Amazonki.
mat. prasowe

Łącz przyjemne z pożytecznym

Jeśli kupisz jeden z produktów Avon z różową wstążką, zasilisz konto kampanii Avon Kontra Rak Piersi prowadzonej od 1998 roku. Do wyboru biżuteria, akcesoria, a także specjalny kosmetyk – delikatny balsam na skórę głowy.
Jak co roku w październiku można zapisywać się na USG do Gabinetów z Różową Wstążką.  – Od lat, wspólnie ze Stowarzyszeniem „Amazonki”, zachęcamy Polki do profilaktyki raka piersi i dofinansowujemy tysiące badań USG piersi, by zmienić życie kobiet na lepsze i zapewnić im dobrą, zdrową przyszłość – mówi Agnieszka Isa, Dyrektor Generalna Avon Cosmetics Polska. 
Profilaktyka jest najważniejsza. Zatem nie czekaj, korzystaj!

Avon_Balsam na skórę głowy
Cały dochód ze sprzedaży balsamu Caring Scalp Balm konto kampanii Avon Kontra Rak Piersi.
mat. prasowe

Załóż... skarpetki!

Ale nie byle jakie. Marka Many Mornings wprowadziła na rynek skarpetki Simply The Breast, których wzór został zaprojektowany specjalnie z okazji miesiąca świadomości raka piersi. Różowe skarpetki mają przypominać o badaniach profilaktycznych. A firma, dzięki ich sprzedaży, wspiera organizacje zajmujące się profilaktyką onkologiczna a także finansuje badania USG piersi kilkudziesięcioosobowej grupie kobiet.

1021_PL_SimplyTheBreast_ social1 (1)

 

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również