Shopping

BeastPink w trakcie transformacji! "Marka zmieniła się z różowej dziewczyny w pewną siebie kobietę"

BeastPink w trakcie transformacji! "Marka zmieniła się z różowej dziewczyny w pewną siebie kobietę"
Fot. mat. prasowe

W tym roku GymBeam czeka ogromna zmiana w jednej z największych marek. BeastPink, która jest marką skierowaną do kobiet i stworzoną z myślą o kobietach, nie tylko zmienia się wizualnie, ale także prezentuje wartości ukryte w nowym przesłaniu marki "Be your own kind of beautiful". 

BeastPink zajmuje honorowe miejsce w portfolio GymBeam i od dłuższego czasu jest drugą najlepiej sprzedającą się marką w sklepie internetowym. Produkty są tworzone z myślą o zaspokojeniu potrzeb nawet najbardziej wymagających kobiet i wspieraniu ich nie tylko w osiągnięciu celów fitness, ale także w codziennych wyzwaniach. Dlatego też wśród produktów BeastPink znajdziemy, oprócz suplementów i odżywek sportowych, odzież fitness i rekreacyjną. 

BP-Serenity2

Każda kategoria stopniowo przejdzie wyczekiwaną zmianę. "Było konieczne, aby marka BeastPink dojrzała i zmieniła się z różowej dziewczyny w pewną siebie kobietę" - mówi Mária Cicmanová, CMO GymBeam i dodaje: "Opracowaliśmy wysoce funkcjonalne i dobrze przemyślane logo oraz design produktów, które pasują do nowoczesnych trendów i wywierają silne emocje już od pierwszego spotkania z marką".

Pierwsze nowości w sklepie internetowym obejmują kolekcję ubrań i akcesoriów. Produkty posiadają już nowe logo, ale przede wszystkim niosą za sobą misję, jaką jest wspieranie siły, odwagi i pewności siebie kobiet. Znajduje to również odzwierciedlenie w stylu zdjęć produktów i koresponduje z nowym claimem, który odwołuje się do faktu, że piękno ma wiele form i każda kobieta jest piękna. "W komunikacji konieczna była praca nad autentycznością, aby BeastPink była marką, z którą każda kobieta może się utożsamiać. Dlatego, między innymi, postawiliśmy na modelki o różnych kształtach i pokazujemy produkty na różnych typach sylwetek. Rozszerzamy również rozmiarówkę od XS do XXL" - przedstawia wprowadzone zmiany Maria Cicmanová.

BP-Serenity1

W kolejnych miesiącach na rynku pojawi się również nowa odsłona suplementów i odżywek sportowych. Zostaną one podzielone na dwie linie - do różowych opakowań trafią produkty przeznaczone do wsparcia  urody i dobrego samopoczucia, a do szarych - suplementy sportowe. 

Wszystkie te zmiany zachodzą wewnętrznie w zespole specjalistów ds. marketingu i grafików GymBeam. Nie zmienia się natomiast skład produktów, który pozostaje wierny oryginalnym recepturom i wysokiemu standardowi, który reprezentuje BeastPink.

Więcej informacji o marce można znaleźć na profilu Instagram @beastpink.official.

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również