Courtney Cox stworzyła własną markę produktów do... czyszczenia i pielęgnacji domu. "Mój dom to moje sanktuarium. Skoro dbamy o zdrowie, dobre nawyki i wellbeing, czemu tej filozofii nie zastosować również w domu?", mówi gwiazda i prezentuje swoją markę Homecourt, udowadniając przy okazji, że z serialową Moniką Geller łączy ją naprawdę dużo!
Courtney Cox już niejednokrotnie udowadniała, że grana przez nią w serialu "Przyjaciele" Monica Geller jest do niej niezwykle podobna. Zamiłowanie do porządku, sprzątania, perfekcjonizm, godne podziwu zdolności kulinarne - to tylko kilka cech, które Courtney Cox przekazała swojej postaci "Powiedzmy to sobie jasno. Ona JEST Moniką. Ma najbardziej wysprzątaną garderobę. Sprząta nawet garderoby innych członków ekipy, bo nie wejdzie do nich, jeśli jest tam bałagan", mówiła w rozmowie z "Los Angeles Times" Marta Kauffman, jedna z twórczyń serialu "Przyjaciele".
Sama Courtney Cox wiele razy podkreślała, że podobnie jak serialowa Monica Geller, również i ona na punkcie porządku bzika. Choć, jak wyznała w "The Drew Barrymore Show", nie zawsze obsesja na punkcie porządku dotyczy jej samej: "Ok, jestem freak'iem na punkcie czystości. Ale nie swojej własnej. Sama nie prasuję ubrań, nie używam żadnych szczotek do ich czyszczenia, ale jeśli widzę jakiś paproch na ubraniu innej osoby, to muszę go zdjąć", żartowała przyjaciółka Jennifer Aniston. "Pamiętam, jak byłam gościem w "The Jon Stewart Show", zaczęła ni z tego ni z owego czyścić marynarkę Jona. Pomyślałam sobie wtedy: o matko, jestem zupełnie jak Monica. To jest przerażające", dodała.
Wyświetl ten post na Instagramie
Courtney Cox swoją pasję do sprzątania domu postanowiła przekuć w biznes. Na Instagramie ogłosiła właśnie powstanie własnej marki Homecourt, która oferować będzie produkty do pielęgnacji i czyszczenia domu. Odtwórczyni roli Moniki Geller chyba nie mogła wymyślić lepszego i bardziej spójnego ze swoją pasją pomysłu na biznes, prawda?
Podczas pandemii koronawirusa unoszący się wszędzie zapachu płynu dezynfekującego był niezwykle ekscytujący. Ale po jakimś czasie można się nim znudzić. Pomyślałam sobie wtedy, że skoro wszyscy lubi tak bardzo dbać o siebie, dlaczego nie zadbać tak samo o nasze domy? To są produkty pielęgnujące dla domu", powiedziała Courtney Cox w The Ellen DeGeneres Show
Nad produktami do pielęgnacji i czyszczenia domu marki Homecourt Courtney Cox pracowała aż dwa lata. Efekt? Wszystkie kosmetyki Homecourt są naturalne, wegańskie, opierają się na roślinnych, pozyskiwanych w sposób zrównoważony recepturach, zapakowane są w pochodzące z recyklingu eleganckie, czarne flakony. Co jeszcze wyróżnia produkty Homecourt? Obłędnie pachną! Zapachy produktów Homecourt stworzone zostały we współpracy z najlepszymi perfumiarzami.
Na chwilę obecną Homecourt posiada w swojej ofercie tylko trzy kosmetyki: żel do mycia rąk (30 $), płyn do mycia naczyń (20 $) oraz spray do czyszczenia powierzchni (20$). Każdy z nich występuje w czterech wariantach zapachowych: Steeped Rose z wodą różaną w roli głównej, Neroli Leaf, w którym główną rolę gra olejek neroli i płatki jaśminu, Cipres Mint inspirowana zapachem marokańskiej, miętowej herbaty oraz stworzony przez samą Courtney Cox Cece skomponowany z akcentów drzewa cedrowego, kardamonu, patchouli i cynamonu. Co ciekawe, dobę po starcie marki wszystkie produkty Homecourt zostały wyprzedane!
Wyświetl ten post na Instagramie