Każda z mam jest arcydziełem, a jej ciało odznacza się ogromną siłą i niepodważalnym pięknem – takie przesłanie płynie z projektu "Every mum is a masterpiece" firmy IBSA Derma. Kampania skierowana do mam i skupiona na ich potrzebach doczekała się finału w postaci metamorfozy uczestniczek oraz specjalnej sesji zdjęciowej.
Choć życie mam, zwłaszcza na początku macierzyństwa, toczy się wokół dziecka lub dzieci, każda z nich ma również swoje potrzeby i historię wartą wysłuchania. Właśnie w odpowiedzi na ich potrzeby zainicjowano projekt „Every mum is a masterpiece”, w którym firma IBSA Derma głos oddała samym zainteresowanym. Zapoczątkowane we wrześniu poszukiwanie kandydatek zakończyło się wyborem sześciu wyjątkowych kobiet, które opowiedziały o swoich doświadczeniach z zakresu macierzyństwa, potrzebach oraz zmianach, jakie zaszły w ich ciele.
Every mum is a masterpiece, czyli każda z mam jest arcydziełem to nowy projekt firmy IBSA Derma, poprzez który chcemy celebrować piękno i potrzeby mam. Wiemy, że każde ciało się zmienia w trakcie naszego cyklu życia, także ciało kobiet i ciało mam. Chcemy uwidocznić te potrzeby i spowodować dyskusję i realizację tych potrzeb, a poprzez to spowodować, że każda z mam poczuje się w swoim ciele pięknie - mówi Marek Dończyk, Business Unit Manager IBSA Derma.
Projekt „Every mum is a masterpiece” zainicjowano także po to, by celebrować autentyczne piękno. Nie jest tajemnicą, że ciało kobiety zmienia się tak w czasie ciąży, jak i połogu, a uwaga skupiona na dziecku sprawia, że potrzeby mamy schodzą na dalszy plan. Niesłusznie, co pokazują metamorfozy i efekty specjalnej sesji zdjęciowej, w jakich wzięły udział uczestniczki kampanii. Bijąca ze zdjęć pewność siebie to m.in. rezultat pozytywnych zmian w wyglądzie skóry i ciała, jakich doświadczyły główne bohaterki sesji.
Sześć wyjątkowych kobiet wybranych przez IBSA Derma poddano innowacyjnym zabiegom medycyny estetycznej. Procedury, wykonane przez ekspertów marki IBSA Derma, lekarzy medycyny estetycznej z renomowanych polskich klinik, pozwoliły uporać się mamom z utratą jędrności skóry w okolicach brzucha, ud oraz pośladków. Piękno i wyjątkowość każdej z bohaterek, uwieczniono podczas finalnej sesji zdjęciowej.
Kampania „Every mum is a masterpiece” okazała się w każdym znaczeniu piękną odpowiedzią na realne potrzeby kobiet, które troszcząc się przede wszystkim o dziecko, marzą również o powrocie do formy sprzed porodu i poczuciu się dobrze, czyli atrakcyjnie i komfortowo, we własnym ciele. Zabiegi ujędrniające i konturujące stały się natomiast krokiem do realizacji celu założonego przez IBSA Derma.