Projekt Girls that inspire us marki The Odder Side pokazuje, że moda to nie tylko ubrania
Brygida Handzelewicz-Wacławek i Justyna Przygońska
Fot. mat. prasowe

Projekt Girls that inspire us marki The Odder Side pokazuje, że moda to nie tylko ubrania

Sześć silnych, wyjątkowych kobiet z różnych stron świata – od Teheranu po Warszawę. Specjalnie dla polskiej marki The Odder Side opowiedziały swoje historie, które inspirują do zmian, działania i do podejmowania odważnych decyzji. Projekt „Girls that inspire us” pokazuje, że czasem moda to coś więcej, niż tylko ubrania.

Polską markę The Odder Side tworzą Brygida Handzelewicz-WacławekJustyna Przygońska. Szturmem podbiły krajowy rynek mody. Ich projekty pokochały także kobiety w innych krajach - butiki The Odder Side znajdziemy bowiem nie tylko w Warszawie czy Poznaniu, ale i w Paryżu, a od niedawna także w Amsterdamie. Marka dynamicznie się rozwija. Ostatnio wzbogaciła asortyment o świeczki, perfumy oraz inspirujące albumy Assouline. Fankami The Odder Side są m.in. Hailey Bieber czy ikona stylu Erin Wasson, która kilka sezonów temu była twarzą wiosenno-letniej kampanii marki. Więcej na ten temat znajdziecie w wywiadzie z Brygidą i Justyną, którego udzieliły specjalnie dla serwisu twojstyl.pl.

20200825_MATIGRZELAK_ODDER_BIURO_0223
Brygida Handzelewicz-Wacławek i Justyna Przygońska
mat.prasowe

Dziewczyny już od dawna starają się, aby The Odder Side znaczyło coś więcej, niż tylko ubrania. Aktywnie tworzą także społeczność wyjątkowych kobiet. Dlatego kolekcję na sezon wiosna-lato 2021 wzbogaciły o niezwykły projekt zatytułowany „Girls that inspire us”. Na czym polega?

Chcemy abyście poznały sześć wyjątkowych kobiet z różnych stron świata, które podzieliły się swoim doświadczeniem, przeżyciami i emocjami. Pomysł przyszedł naturalnie: „Kobiety zawsze były i są naszą inspiracją. Kochamy ich profile w mediach społecznościowych – co robią, jakie są ich historie. Dlatego postanowiłyśmy przelać tę miłość na naszą kampanię Spring ’21” - mówi Brygida Handzelewicz-Wacławek.

_DSC8798
„Girls that inspire us” - Justyna Kosmala
mat. prasowe

Bohaterki „Girls that inspire us” to „zwykłe-niezwykłe dziewczyny”, każda z inną historią. Arpana Raymajhi – projektantka biżuterii i nepalska aktorka mieszkająca w Nowym Jorku, Nour Mady – set designerka i aktywistka społeczna z Bejrutu, Adeline Mai – fotografka z Paryża, Sophie Wood – accountka z Nowego Jorku, Brianna – malarka i ilustratorka oraz DJ-ka z Nowego Jorku, i wreszcie lokalna inspiracja – Justyna Kosmala, czyli właścicielka słynnej piekarni i bistro Charlotte.

GCAF3014v_01
„Girls that inspire us” - Arpana Raymajhi
mat. prasowe

Wybranie akurat tych dziewczyn i „zarażenie” ich pomysłem, było sztuką samą w sobie. „Uwielbiam formy, które niosą przesłanie wzmacniające pozycję kobiet i pokazują ich siłę – to może pozytywnie wpływać na wszystkie kobiety. Wybierając twarze naszej kampanii, starałyśmy się znaleźć dziewczyny takie jak my, z wewnętrzną motywacją do działania i z wiarą w siebie. Nasz cały team zasiadł do researchu. Rozmawiałyśmy o kobietach, które śledzimy: dlaczego akurat te, co nas w nich inspiruje? I tak, wspólnymi siłami, wybrałyśmy dziewczyny, których historie mogliście poznać podczas kampanii” – tłumaczy Justyna Przygońska

IMG_9949
„Girls that inspire us” - Nour Mady
mat. prasowe

 

„Girls that inspire us” jest nam niezwykle bliska. Mimo, iż stanowiła mniejszą część wiosennej kampanii „Everything We Need”, włożyłyśmy w nią wiele serca. Poznanie tylu wspaniałych opowieści naprawdę różnych dziewczyn oraz możliwość podzielenia się ich historiami szerzej, to coś, co niesamowicie sobie cenię w The Odder Side, bo pod szyldem naszej marki udaje się nam realizować projekty wykraczające poza świat mody. Dzięki temu, to co robimy, to nie tylko kampanie i nowe kolekcje. Przykładowo, w zeszłym roku zorganizowałyśmy Sample Sale, podczas której udało nam się zebrać ponad 150 tysięcy złotych dla WOŚP. To nasz mały wkład we wsparcie Służby Zdrowia w walce z Covid-19. Dwa lata temu wspierałyśmy dzieci z Akademii Przyszłości, a w tym roku podajemy dalej niesamowicie inspirujące historie dziewczyn, które robią wspaniałe rzeczy. Bardzo się cieszymy, że wybrane przez nas bohaterki zaufały naszej marce i włożyły w nią coś od siebie”– mówi Justyna Przygońska.

16170010
„Girls that inspire us” - Sophie Wood
mat. prasowe

„W „Girls that inspire us” chodziło o pokazanie, że każda z nas jest inna, mieszka gdzie indziej, wygląda inaczej, pracuje w różnych miejscach, a wciąż ma możliwość tworzenia swojej wyjątkowej, indywidualnej historii. I te historie to są cenne doświadczenia, na które składają się porażki i sukcesy, ale i piękne, proste momenty. Chciałyśmy za ich pomocą pokazać, że życie to droga” – dodaje Brygida Handzelewicz-Wacławek.

Akcja „Girls that inspire us” została zrealizowana całkowicie zdalnie, w różnych częściach świata i ma na celu pokazać zupełnie odmienne odcienie kobiecości, które łączy jedna wspólna cecha: wszystkie są wyjątkowe i tak samo ważne. 

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również