Premiery

Projekt Girls that inspire us marki The Odder Side pokazuje, że moda to nie tylko ubrania

Projekt Girls that inspire us marki The Odder Side pokazuje, że moda to nie tylko ubrania
Brygida Handzelewicz-Wacławek i Justyna Przygońska
Fot. mat. prasowe

Sześć silnych, wyjątkowych kobiet z różnych stron świata – od Teheranu po Warszawę. Specjalnie dla polskiej marki The Odder Side opowiedziały swoje historie, które inspirują do zmian, działania i do podejmowania odważnych decyzji. Projekt „Girls that inspire us” pokazuje, że czasem moda to coś więcej, niż tylko ubrania.

Polską markę The Odder Side tworzą Brygida Handzelewicz-WacławekJustyna Przygońska. Szturmem podbiły krajowy rynek mody. Ich projekty pokochały także kobiety w innych krajach - butiki The Odder Side znajdziemy bowiem nie tylko w Warszawie czy Poznaniu, ale i w Paryżu, a od niedawna także w Amsterdamie. Marka dynamicznie się rozwija. Ostatnio wzbogaciła asortyment o świeczki, perfumy oraz inspirujące albumy Assouline. Fankami The Odder Side są m.in. Hailey Bieber czy ikona stylu Erin Wasson, która kilka sezonów temu była twarzą wiosenno-letniej kampanii marki. Więcej na ten temat znajdziecie w wywiadzie z Brygidą i Justyną, którego udzieliły specjalnie dla serwisu twojstyl.pl.

20200825_MATIGRZELAK_ODDER_BIURO_0223
Brygida Handzelewicz-Wacławek i Justyna Przygońska
mat.prasowe

Dziewczyny już od dawna starają się, aby The Odder Side znaczyło coś więcej, niż tylko ubrania. Aktywnie tworzą także społeczność wyjątkowych kobiet. Dlatego kolekcję na sezon wiosna-lato 2021 wzbogaciły o niezwykły projekt zatytułowany „Girls that inspire us”. Na czym polega?

Chcemy abyście poznały sześć wyjątkowych kobiet z różnych stron świata, które podzieliły się swoim doświadczeniem, przeżyciami i emocjami. Pomysł przyszedł naturalnie: „Kobiety zawsze były i są naszą inspiracją. Kochamy ich profile w mediach społecznościowych – co robią, jakie są ich historie. Dlatego postanowiłyśmy przelać tę miłość na naszą kampanię Spring ’21” - mówi Brygida Handzelewicz-Wacławek.

_DSC8798
„Girls that inspire us” - Justyna Kosmala
mat. prasowe

Bohaterki „Girls that inspire us” to „zwykłe-niezwykłe dziewczyny”, każda z inną historią. Arpana Raymajhi – projektantka biżuterii i nepalska aktorka mieszkająca w Nowym Jorku, Nour Mady – set designerka i aktywistka społeczna z Bejrutu, Adeline Mai – fotografka z Paryża, Sophie Wood – accountka z Nowego Jorku, Brianna – malarka i ilustratorka oraz DJ-ka z Nowego Jorku, i wreszcie lokalna inspiracja – Justyna Kosmala, czyli właścicielka słynnej piekarni i bistro Charlotte.

GCAF3014v_01
„Girls that inspire us” - Arpana Raymajhi
mat. prasowe

Wybranie akurat tych dziewczyn i „zarażenie” ich pomysłem, było sztuką samą w sobie. „Uwielbiam formy, które niosą przesłanie wzmacniające pozycję kobiet i pokazują ich siłę – to może pozytywnie wpływać na wszystkie kobiety. Wybierając twarze naszej kampanii, starałyśmy się znaleźć dziewczyny takie jak my, z wewnętrzną motywacją do działania i z wiarą w siebie. Nasz cały team zasiadł do researchu. Rozmawiałyśmy o kobietach, które śledzimy: dlaczego akurat te, co nas w nich inspiruje? I tak, wspólnymi siłami, wybrałyśmy dziewczyny, których historie mogliście poznać podczas kampanii” – tłumaczy Justyna Przygońska

IMG_9949
„Girls that inspire us” - Nour Mady
mat. prasowe

 

„Girls that inspire us” jest nam niezwykle bliska. Mimo, iż stanowiła mniejszą część wiosennej kampanii „Everything We Need”, włożyłyśmy w nią wiele serca. Poznanie tylu wspaniałych opowieści naprawdę różnych dziewczyn oraz możliwość podzielenia się ich historiami szerzej, to coś, co niesamowicie sobie cenię w The Odder Side, bo pod szyldem naszej marki udaje się nam realizować projekty wykraczające poza świat mody. Dzięki temu, to co robimy, to nie tylko kampanie i nowe kolekcje. Przykładowo, w zeszłym roku zorganizowałyśmy Sample Sale, podczas której udało nam się zebrać ponad 150 tysięcy złotych dla WOŚP. To nasz mały wkład we wsparcie Służby Zdrowia w walce z Covid-19. Dwa lata temu wspierałyśmy dzieci z Akademii Przyszłości, a w tym roku podajemy dalej niesamowicie inspirujące historie dziewczyn, które robią wspaniałe rzeczy. Bardzo się cieszymy, że wybrane przez nas bohaterki zaufały naszej marce i włożyły w nią coś od siebie”– mówi Justyna Przygońska.

16170010
„Girls that inspire us” - Sophie Wood
mat. prasowe

„W „Girls that inspire us” chodziło o pokazanie, że każda z nas jest inna, mieszka gdzie indziej, wygląda inaczej, pracuje w różnych miejscach, a wciąż ma możliwość tworzenia swojej wyjątkowej, indywidualnej historii. I te historie to są cenne doświadczenia, na które składają się porażki i sukcesy, ale i piękne, proste momenty. Chciałyśmy za ich pomocą pokazać, że życie to droga” – dodaje Brygida Handzelewicz-Wacławek.

Akcja „Girls that inspire us” została zrealizowana całkowicie zdalnie, w różnych częściach świata i ma na celu pokazać zupełnie odmienne odcienie kobiecości, które łączy jedna wspólna cecha: wszystkie są wyjątkowe i tak samo ważne. 

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również