T-Mobile w twojstyl.pl

T-Mobile upraszcza ofertę i zmienia reguły gry na rynku

T-Mobile upraszcza ofertę i zmienia reguły gry na rynku
Fot. 123 rf

To jest rewolucja! 75 zł za każdy abonament. Jasno i przejrzyście. Po prostu.

T-Mobile wprowadza duże zmiany w swojej ofercie dla klientów indywidualnych. Zamiast kilku wariantów abonamentów komórkowych, operator postawił na jedno, proste i nielimitowane rozwiązanie.

Decyzja ta jest odpowiedzią na wyniki badań, z których jasno wynika, że użytkownicy czują się przytłoczeni zbyt dużym wyborem i coraz częściej szukają przejrzystości oraz wygody. Prostota stała się jednym z kluczowych czynników decydujących o wyborze oferty, dlatego T-Mobile postanowił uprościć swój katalog usług do jednej, uniwersalnej propozycji.

Teraz rynek telekomunikacji się zmieni

"Zmieniamy zasady gry. Przestajemy patrzeć na łączność jako zbiór usług, ale jako podstawową potrzebę każdego człowieka. Dlatego jako pierwsi mówimy „dość” skomplikowanym planom taryfowym. Zastępujemy je jedną, prostą, bezpieczną i w pełni nielimitowaną taryfą. Od teraz wszystko będzie po prostu", powiedział na konferencji marki prezes T-Mobile Andreas Maierhofer.

Teraz w ofercie T-Mobile będzie można zamówić jeden abonament komórkowy w cenie 75 zł miesięcznie. Co zawiera? Nielimitowane rozmowy komórkowe i stacjonarne, nielimitowane wiadomości SMS/MMS oraz internet bez limitu danych i prędkości. Kolejny numer w danym koncie kosztował będzie 55 zł.

Tmob2

Dla chętnych jest też opcja abonamentu z pakietem telewizyjnym ze 147 kanałami za 125 zł miesięcznie. Za zwiększenie prędkości światłowodów do 900 Mb/s dopłacimy 20 zł. Z kolei dla osób korzystających z internetu za granicą powstał pakiet nielimitowanego internetu mobilnego za 49 zł do wykorzystania przez 14 dni w roamingu UE (w terminie 90 dni od wykupienia pakietu).

TMOBILE

Piosenka, którą lubi Dawid Podsiadło

Podczas konferencji prasowej T-Mobile, która odbyła się w Warszawie 25 czerwca, zaprezentowano najnowszą kampanię promującą rewolucję, jaką proponuje marka. Zmiany komentował z ekranu Dawid Podsiadło. Piosenką, która pojawia się w spocie reklamowym, jest "Długość dźwięku samotności" - utwór zespołu Myslovitz. Podsiadło nieustająco podkreślał jak bardzo lubi tę piosenkę. Spot jest wzruszający i przypomina, że dobra, przejrzysta komunikacja jest podstawą wszystkiego - przede wszystkim życia prywatnego.

PR_2_TERAZ_TAKTYCZNY_1266x844

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również