Lenovo Polska nawiązuje współpracę z Kacprem Jasińskim, półfinalistą programu "Top Model"
Lenovo rozpoczęło kampanię z Kacprem Jasińskim, półfinalistą programu „Top Model”. W ramach współpracy promowana będzie linia gamingowych komputerów Lenovo Legion.
Fot. mat. prasowe

Lenovo Polska nawiązuje współpracę z Kacprem Jasińskim, półfinalistą programu "Top Model"

Lenovo, czołowy dostawca rozwiązań IT, rozpoczęło kampanię z Kacprem Jasińskim, półfinalistą programu „Top Model”. W ramach współpracy promowana będzie linia gamingowych komputerów Lenovo Legion.

Kacper Jasiński jest półfinalistą jubileuszowej 10. edycji programu „Top Model”. 20-latek, przychodząc na casting, zwrócił uwagę jury, a widzów, którzy trzymali za niego mocno kciuki, złapał za serce swoją skromnością. Modeling to nie jedyna pasja Kacpra – między kolejnymi sesjami zdjęciowymi czy pokazami mody, uczestnik programu „przechodził” w świat gier komputerowych. Zwróciło to uwagę Lenovo, które słynie ze sprzętu dla graczy. Dostrzegając duży potencjał Kacpra, Lenovo Polska rozpoczęło współpracę, w ramach której promowana będzie gamingowa linia produktów – Lenovo Legion.

– Bardzo cieszę się, że stałem się częścią Lenovo i mogę współtworzyć wizerunek jednych z najbardziej rozpoznawalnych komputerów gamingowych na świecie. Legion 5 6. generacji jest sprzętem z najwyższej półki. Dzięki tej „bestii” mogę grać w najbardziej wymagające tytuły, na najwyższych ustawieniach. Dużą zaletą jest jego mobilność, mogę zabierać laptopa w plecaku, gdzie tylko chcę. Jest to dla mnie ważne, ponieważ granie bardzo mi pomaga odnaleźć się w nowej sytuacji bez względu na miejsce, mogę relaksować się wieczorem po pracy i „wejść” w ten świat, który już znam od wielu lat – mówi Kacper Jasiński.

F04_211119_Lenovo_0983

W ramach kampanii Lenovo Polska powstała lifestylowa sesja zdjęciowa, w której Kacper Jasiński jest modelem, a w rękach trzyma najnowszy komputer marki Lenovo Legion. Autorem sesji zdjęciowej jest członek jury programu Top Model, znany na całym świecie fotograf Marcin Tyszka. Pierwsze efekty pracy można zobaczyć na kanałach social media @lenovopolska oraz @lenovolegionpolska, jak również na Instagramie Kacpra. jest Ewelina Woldan, Brand Marketing Expert w Lenovo Polska.

– Kacper w naturalny sposób wpisuje się w wizerunek marki Lenovo Legion. Jest młodym i ambitnym przedstawicielem nowego pokolenia, które z wielkim zapałem szuka coraz lepszych rozwiązań technologicznych i mogą mu towarzyszyć w jego codziennym życiu. Na szczególną uwagę zasługuje gaming, w którym jesteśmy jedną z najczęściej wybieranych marek na rynku. Gaming jest i będzie niewyczerpanym źródłem inspiracji, a marka Lenovo Legion cały czas tworzy produkty spełniające wymagania wielu milionów graczy na całym świecie. Współpracując z Kacprem mamy możliwość dotarcia do nowej grupy docelowej. Tym bardziej, że w DNA marki Lenovo Legion jest wpisane hasło „Stylowy na zewnątrz, drapieżny wewnątrz” i Kacper wraz ze swoją gamingową pasją świetnie z nią współgra. Na co dzień realizuje się w modelingu, zaś „po godzinach” to gaming jest jego dominującą aktywnością. Nasza współpraca z pewnością jeszcze bardziej zwiększy rozpoznawalność marki Lenovo Legion w Polsce – mówi koordynatorka projektu Ewelina Woldan, Brand Marketing Expert w Lenovo Polska.

 F07_211119_Lenovo_1548

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również