artykuł sponsorowany

Nowoczesny sposób na zdrowy posiłek w zimie. Dlaczego warto sięgnąć po mrożonki?

Nowoczesny sposób na zdrowy posiłek w zimie. Dlaczego warto sięgnąć po mrożonki?
Fot. 123rf.com

Zdrowe jedzenie zimą bywa wyzwaniem. Wszechobecne infekcje zachęcają do zdrowego odżywiania, ale niewielki wybór świeżych warzyw i owoców oraz brak czasu bywają wymówką do sięgania po mniej zdrowe opcje. Dlatego warto zdecydować się na mrożonki, które poleca coraz więcej dietetyków. 

Koktajle: szybko i smacznie

Większość z nas powinno częściej sięgać po warzywa i owoce. Według Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej powinniśmy zjadać ich około 400 g dziennie. Jeśli brakuje nam czasu, warto zdecydować się na koktajl. Szybki do zrobienia, smaczny, można go bez problemu zabrać ze sobą do pracy czy na siłownię. Zimą, kiedy w sklepach mamy mniejszy wybór warzyw i owoców, warto go urozmaicić dzięki mrożonkom. W procesie mrożenia warzywa i owoce tracą stosunkowo niewiele białka, składników mineralnych, a witamin z grupy B oraz A, E, D czy K tylko do 30 proc. Kluczowe jest jednak w jaki sposób odmrażamy mrożonki. Najlepiej z minimalną obróbką cieplną, więc blendowane koktajle idealnie się tutaj sprawdzą. O czym jeszcze dobrze pamiętać? Najzdrowsze będą koktajle łączące warzywa i owoce. Nie tylko będą miały mniej kalorii, ale także wolniej podniosą poziom cukru we krwi.

Mrożone dania? Tak, ale trzeba mądrze wybrać

Zimą częściej mamy mało energii. Ciężko zmotywować się do przygotowania obiadu, a jeśli dołożymy do tego presję czasu, obecną w życiu większości z nas, rezultatem często będzie jedzenie na dowóz czy spożywanie gotowych posiłków. Gotowe dania mają złą reputację, ale kluczem jest optymalny wybór. Warto sięgnąć np. po mrożone zupy. Nie tylko są zdrowe, ale dodatkowo szybko można je przygotować, co jest kluczowe w dzisiejszych czasach. Inną alternatywą są np. warzywa do zapiekania, które mogą stanowić główne danie lub dodatek np. do mięsa. Kolejnym pomysłem na obiad będą też gotowe mieszanki jak na przykład chińska. Wystarczy dodać ryż i mięso lub tofu i mieć gotowy obiad. W ten sposób wystarczy 15 minut, aby wykreować zbalansowany posiłek, bogaty w warzywa, sycący i smaczny. 

Hortex: połączenie tradycji i nowoczesności

Mrożonki kolejnym pokoleniom kojarzą się z Hortexem. Hortex od lat wyznacza trendy na polskim rynku mrożonej żywności. Nie bez powodu. Łączy doskonałej jakości produkty, jednocześnie dopasowując się do trendów. Teraz w nowej szacie graficznej jeszcze skuteczniej wspiera zdrowe wybory jedzeniowe. 

Hortex_notka-prasowa_12.12.2024

„Konsumenci znają i cenią Hortex od lat, nie mieliśmy co do tego żadnych wątpliwości. Wiemy, że jednym z najważniejszych elementów sukcesu jest design. Dlatego na rynku wygrywają marki, które potrafią efektywnie wykorzystywać współczesne trendy estetyczne do uwiarygodnienia obietnicy produktowej.” – mówi Urszula Bonecka, Dyrektor Marketingu Hortex.

„Nowy design - wpisany we współczesne trendy, odpowiada pozycji marki na mapie percepcji kategorii i pozytywnie rezonuje z szerokim gronem odbiorców. Co ważne, czytelne i intuicyjne markery ułatwiają nawigację w szerokim portfolio produktów Hortex.” – mówi Monika Ziembowska, Senior Brand Manager Hortex.

Nowy koncept graficzny opakowań łączy w sobie świeżość współczesnej estetyki z rozpoznawalną symboliką kodów kategorii. Koncepcję kreatywną oparto na podziale na dwie przestrzenie, z jednej strony charakteryzujące naturalność i lokalność, a z drugiej wygodę i smakowitość. 

 

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również