Są marki, które nie podążają za trendami – one je tworzą. handy lab., debiutując trzy lata temu z koncepcją redefinicji pielęgnacji dłoni, znów zaskakuje. Tej wiosny idzie o krok dalej i zaprasza nas do nowego domowego rytuału SPA – holistycznego podejścia do pielęgnacji stóp. Bo piękno nie kończy się na linii nadgarstka.
Na długo pozostawały w cieniu – skrywane w botkach, pomijane w codziennych rytuałach pielęgnacyjnych. A przecież to one niosą nas przez życie, są naszą podstawą – dosłownie i metaforycznie. handy lab. wie, że prawdziwy luksus to dbałość o szczegóły, dlatego właśnie teraz, z początkiem wiosenno-letniego sezonu prezentuje linię produktów dedykowanych stopom.
Wśród nowości znajdziemy maskę do stóp w formie skarpet White Tea – opartą na kwasie hialuronowym, aminokwasach i egzotycznym duecie masła cupuaçu oraz shea. Towarzyszy jej relaksująca sól do kąpieli stóp Patchouli Mood z niezwykłą kompozycją składników: arniką, jałowcem, żeń-szeniem, dziurawcem, pokrzywą, szałwią i rozmarynem. Niezwykłe zapachy i pielęgnujące składniki są intensywnym rytuałem ukojenia dla zmęczonych nóg.
Wiosenna kolekcja handy lab. to także celebracja dłoni. Marka prezentuje cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni, po dwa w każdej z linii zapachowych: Patchouli Mood – zmysłowa i uspokajająca, inspirowana naturą, oraz White Tea – lekka, elegancka, o nutach białej herbaty i subtelnej sile przeciwstarzeniowej.
Maski w rękawiczkach, serum, kremy – wszystkie produkty łączy jedno: nowoczesna, lekka formuła i nietuzinkowe opakowania. Design opakowań to efekt współpracy z młodymi artystkami z Uniwersytetu SWPS. Ich kolaże – opowiadające o emocjach i modowych stolicach świata – to projekt artystyczny, który wykracza poza granice kosmetycznego brandingu. Grafiki można było oglądać przez miesiąc na wystawie w warszawskim Varso Tower, a obecnie zdobią opakowania kosmetyków handy lab. na półkach drogerii.
handy lab. nie tylko pielęgnuje ciało, rozpieszcza zmysły i wspiera młodych twórców. W ramach limitowanej wiosennej akcji „In Out” produkty trafiły do Rossmanna i szybko zniknęły z półek. To nie pierwszy raz, gdy marka udowadnia, że można połączyć piękno, funkcjonalność i odpowiedzialność. handy lab. to filozofia: sensualna, zrównoważona, celebrująca indywidualność i codzienny luksus. Polska marka nie tylko rozumie kobiety, ale też rozpieszcza je każdego dnia.