Pielęgnacja

Tysiące marek beauty w jednym miejscu. flaconi podbija serca klientów w Polsce i Europie

Tysiące marek beauty w jednym miejscu. flaconi podbija serca klientów w Polsce i Europie
Fot. Materiały prasowe

flaconi stawia na Polskę i wystartowało z pierwszą kampanią marketingową nad Wisłą. Jej celem jest budowanie świadomości marki flaconi wśród polskich konsumentów oraz pogłębianie relacji z dotychczasowymi klientami.

flaconi to jedna z największych perfumerii internetowych w Niemczech, która od ponad dekady buduje swoją pozycję w świecie beauty e-commerce. Firma powstała w 2011 roku i dziś należy do czołowych graczy na rynku, oferując ponad 50 tysięcy produktów od niemal tysiąca marek – od perfum i makijażu po produkty do pielęgnacji i akcesoria kosmetyczne. W swojej ofercie flaconi ma m.in. bestsellery takie jak woda perfumowana Giorgio Armani Emporio Armani Stronger with You Intensely Eau de Parfum, o charakterystycznych akordach kasztanowca z pikantną i ciepłą wanilią, czy zapach La vie est belle marki Lancôme, urzekający owocowo-kwiatowym aromatem z czarną porzeczką i słodką gruszką w nucie głowy.

Choć flaconi znana jest ze swojego sklepu internetowego, firma nie zamyka się wyłącznie w świecie online. W zabytkowym Tuteur Haus w Berlinie znajduje się flaconi Concept Store, gdzie klienci mogą odkrywać starannie wyselekcjonowane marki premium i niszowe, a także skorzystać z usług zintegrowanego salonu fryzjerskiego.

Dynamiczny rozwój wpisany jest w DNA flaconi. W tym roku firma rozszerzyła działalność o kolejne rynki europejskie, wchodząc do Szwecji, Danii, Finlandii, Czech oraz Włoch. flaconi jest już obecne w 12 krajach, a Polska – jak podkreślają przedstawiciele firmy – to jeden z kluczowych kierunków dalszej ekspansji.

Bardzo cieszymy się z rozpoczęcia naszej pierwszej kampanii budującej świadomość marki w Polsce – rynku, który oferuje nam ogromny potencjał. Nasz cel jest jasny: chcemy ugruntować pozycję flaconi jako wiodącego gracza na europejskim rynku beauty e-commerce – podkreśla Bastian Siebers, CEO flaconi. 

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada zespół kreatywny flaconi pod kierownictwem Jany Reinecke, Head of Creative w berlińskiej siedzibie firmy. To właśnie tam powstała koncepcja dynamicznej oprawy wizualnej, inspirowanej trendami i codziennymi rytuałami beauty. Kampania podkreśla różnorodność asortymentu oraz indywidualność klientów flaconi, a jednocześnie zaprasza do świata, w którym zakupy beauty – w aplikacji lub online – stają się niezwykle wygodnym i przyjemnym doświadczeniem. 

Strategia flaconi – „Beauty in Your Pocket” („Piękno w zasięgu Twojej ręki”) – opiera się na internacjonalizacji, zaangażowaniu klientów, mediach detalicznych oraz doskonałości w e-commerce. Teraz, debiutując z kampanią w Polsce, flaconi jasno komunikuje swoją ambicję: stać się naturalnym wyborem dla wszystkich miłośników i miłośniczek piękna, którzy chcą, aby było ono zawsze na wyciągnięcie ręki.

ZAPRASZAMY NA TRANSMISJĘ Z FINAŁOWEJ GALI WRĘCZENIA TELEKAMER "TELE TYGODNIA"

20 października o godzinie 20:00 na żywo w twojstyl.pl

Transmisja za:

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również