Profesjonalna pielęgnacja nocna, naturalne wsparcie mikrobiomu, luksusowe produkty do włosów. To tylko najważniejsze z kosmetycznych premier Nowego Roku. Oto marki premium, które warto śledzić w 2025 roku.
Spis treści
To marka z wyobraźnią. Założyła ją we Francji w 2007 roku niezwykła para - Clara, katalońska poetka, i John, irlandzki obieżyświat. MEMO od początku ma być esencją ich wspomnień z podróży i wyjątkowych miejsca. Każdy zapach MEMO powstał z inspiracji konkretnym miejscem i łączy surowce najwyższej jakości z wyrazistymi emocjami, kojarzącymi się twórcom z danym miejscem. W tym roku pokochali Abu Dhabi. Słodkie daktyle, zmysłowa śliwka, słony morski wiatr, nuta bursztynu i szafranu, a także kardamonu, świeżej wetywerii i otulającej paczuli. Kto lubi niepowtarzalne zapachy, tworzone przez niszowe domy perfumiarskie, ten w 2025 roku nie powinien przeoczyć nowości Abu Dhabi marki MEMO.
Amerykańska marka holistyczna założona w 1978 roku. Pierwszym produktem był szampon Clove. Legenda głosi, że został stworzony w zlewie. AVEDA od początku swojego istnienia opiera się na zasadach ajurwedy i nauce o czystych esencjach roślinnych i kwiatowych. Aveda, wierząc w moce naturalnych esencji, tworzy produkty przyjemne i działające. W tym roku pielęgnacja włosów skupiona jest na walce z ich wypadaniem. Zespół naukowców pracujących dla marki Aveda – w tym biologów, farmakognostów i chemików analitycznych – stworzył linię Invati Ultra Advanced™, składającą się z kilku etapów system i zawierającą nowy ekskluzywny Follicle Vitality Complex o potrójnym działaniu. Efekt? Utrata włosów zmniejszona o prawie 80 proc., a objętość zwiększona o ponad 10 proc.
Zaczęło się od wypadku w laboratorium. Amerykański fizyk, dr Max Huber doznał w nim poparzeń, które postanowił sam wyleczyć naturalnymi składnikami morskimi. Przez kilkanaście lat pprowadził 6000 eksperymentów aż odkrył proces fermentacji przekształcający listownice i inne naturalne składniki w Miracle Broth™. To on znajduje się w niezwykłych produktach La Mer. W tym roku będzie to serum The Night Recovery Concentrate, zawierający w składzie opatentowany Miracle Broth™, który chroni skórę przed wzmożoną reaktywnością na poziomie komórkowym, czyniąc ją bardziej odporną na stresory i podrażnienia.
Koncept tej nowej polskiej marki powstał w Portugalii, gdzie założycielka marki, Monika Frydrych, przeprowadziła się na kilka lat. Podczas przenosin zdała sobie sprawę, że nie chce już więcej nadmiaru produktów do włosów. Chciałaby mieć ich kilka, ale za to wyjątkowych składach, które nawilżą, odżywią, wygładzą i dadzą przyjemność stosowania. Tak powstała marka LUARE. Znajdziemy w niej nie tylko luksusowe produkty do pielęgnacji włosów, ale także eleganckie, wytwarzane w Szwajcarii, grzebienie i spinki.
Armani Beauty w tym roku będzie obchodził 25-lecie. Z tej okazji włoska marka przygotowała przede wszystkim nowe zapachy, ale także produkty do makijażu. Czego jeszcze możemy się spodziewać? Marka na razie nie ujawniła szczegółów, ale w cierpliwość trzeba uzbroić się tylko do marca. Bez wątpienia będzie co celebrować, bo formuły, które zrodziły się z potrzeb za kulisami pokazów mody, od samego początku wyróżniały się swoją innowacyjnością i pozwalały kreować trendy.
Kiedy w 1994 Brytyjka Jo Malone zakładała perfumerię, na zapachach znała się jak nikt. W poprzednich latach pracowała w kwiaciarni i bardzo dobrze znała roślinne nuty zapachowe. Tam też pokochała róże i właśnie w tym roku powracają one w nowym zapachu. Róża z Taif kwitnie wśród pustynnego krajobrazu i wypełnia swoim zapachem i żywym kolorem tamtejsze ulice, rynki i pola. "Zapach Taif Rose różni się od innych zapachów róż, ponieważ przenosi cię w inne miejsce: miejsce wysoko w górach, gdzie różowe róże perfumują powietrze, tworząc zapach, który jest majestatyczny i całkowicie unikalny", mówi o tych perfumach Céline Roux, Global Head Of Fragrance w marce Jo Malone. Będzie to zapach, który zaintryguje niejedną fankę w 20205 roku.
Polska marka Say hi, która ma zaledwie trzy lata, zwróciła naszą uwagę w 2024 roku świetnymi produktami oraz odżywczymi błyszczykami. Lubimy najnowsze mleczne serum Glazed Skin, ale to dopiero początek, ponieważ marka zapowiada kolejne premiery. Serum ma w składzie peptyd i ceramidy, a to oznacza działanie wzmacniające dla bariery ochronnej skóry. Jego ultra lekka, ale skoncentrowana formuła daje natychmiastowe, promienne nawilżenie, ukojenie i wygładzenie skóry. Co lubimy w Glazed Skin to fakt, że jest to produkt wielozadaniowy: serum do twarzy, emulsyjny tonik, esencja nawilżająca oraz rozświetlające serum pod oczy. Wegańska i w 97 proc. naturalna formuła też robi wrażenie.