artykuł sponsorowany

Za co kochamy Answear.com? Znany sklep internetowy świętuje 10. urodziny!

Za co kochamy Answear.com? Znany sklep internetowy świętuje 10. urodziny!
Fot. Mat. prasowe

W maju zdmuchujemy świeczki na urodzinowym torcie wspólnie z Answear.com! Popularny polski sklep internetowy obchodzi właśnie okrągłą, 10. rocznicę działalności, a my przyglądamy się jego historii, wspominamy najważniejsze projekty i cieszymy z atrakcji, jakie przygotował na swój jubileusz.

Krótka historia Answear, czyli jak się to wszystko zaczęło

„Unlimited Fashion Store” brzmiał pierwszy slogan, którym promował się Answear.com – istotnie, było to bardzo pojemne hasło, w pełni opisujące charakter marki w pierwszych latach działalności. Sklep internetowy powstał w lutym 2011 r. i wywołał w Polsce niemałe zamieszanie. Przede wszystkim, jako pierwsza polska platforma sprzedażowa, oferował ubrania, buty i dodatki marek z  całego świata. Dekadę temu handel internetowy dopiero się rozwijał, wielu Internatów obawiało się nie tylko realizować internetowe płatności, ale również kupować modowe produkty na odległość. O wiele prościej było udać się do najbliższego butiku, by dokładnie zmierzyć i obejrzeć modne rzeczy. Answear zmienił zakupowe przyzwyczajenia Polaków i sprawił, że światowe trendy i marki do tej pory nieobecne w Polsce, stały się dostępne niemal na wyciągnięcie ręki. Oferując setki starannie opisanych i sfotografowanych produktów, darmową dostawę i zwrot, wysyłkę w 24 godziny oraz profesjonalną obsługę klienta udowodnił, że kupowanie przez Internet może być szybkie, proste i przyjemne. Dodatkowo, rozwijany niemal od początku program lojalnościowy Answear Club ukazał nowe oblicze internetowych zakupów i związane z tym oszczędności. Sklep szybko przypadł do gustu klientom, którzy dziś mogą tu codziennie znaleźć nowe produkty ponad 350 marek z kategorii premium, sportowych, casualowych, outdoorowych, denimowych i wielu innych.

10 urodziny Answear0662R

Projekty Answear, które wzbudzają radość

W ciągu ostatnich 10 lat wiele się zmieniło. Pożegnałyśmy się na dobre z niektórymi trendami, powitałyśmy nowe, obiecujące marki, obserwowałyśmy rozwój mediów społecznościowych i pierwszych wielkich influencerów, a Internet stał się dla nas nową, równoległą rzeczywistością. Wiele też działo się w Answear – marka, podążając z duchem czasu, wdrażała nowe rozwiązania i  tworzyła wiele projektów – ważnych dla samej firmy, jej klientów czy lokalnej społeczności. Przede wszystkim Answear.com z polskiego biznesu rozrósł się w międzynarodowe przedsięwzięcie – od 2014 r. wkracza do kolejnych europejskich krajów, a obecnie, oprócz Polski, istnieje także w Czechach, Słowacji, Ukrainie, Węgrzech, Rumunii i Bułgarii. Z międzynarodową działalnością Answear wiąże się rozrost firmy i logistyki, w tym jedna z największych akcji logistycznych w 2019 r., czyli przenosimy całego magazynu w ciągu jednej nocy. Answear to także duże modowe kampanie wizerunkowe i znane nazwiska. W ciągu 10 lat ze sklepem współpracowały Maja Sablewska, Patrycja Kazadi, Jessica Mercedes, Kamil Pawelski Ekskluzywny Menel, Anna Skóra What Anna Wears, Magdalena Radzka Kanoniak oraz wiele innych gwiazd, influencerów i modowych ekspertów. Celem sklepu jest nie tylko sprzedaż, ale także edukowanie w kwestiach mody, umożliwianie zmiany lub podkręcenie swojego stylu czy wsparcie młodych talentów. Przez lata Answear organizował specjalne konkursy, jak Bitwa StylistówProjekt Packshot, dedykowane początkującym adeptom mody, wdrożył funkcję pomagającego w zakupach Personal Shoppera, a na blogu i kanale YouTube umieścił mnóstwo inspirujących poradników dotyczących trendów, stylizacyjnych trików i nowych marek. Sklep od lat inicjuje także akcje społeczne i proekologiczne, do których angażuje swoich klientów. Pomoc podopiecznym domów dziecka, wsparcie medyków w walce z pandemią czy pomysł nadawania  nienoszonym ubraniom nowego życia w ramach projektu Wear & Share to tylko ostatnie przykłady działań. Warto jeszcze wspomnieć o kolekcjach specjalnych marki własnej, jak artystycznej kapsule „Manifest Your Style” stworzonej przez grafika Oskara Podolskiego wspólnie z klientami sklepu czy głośnym projekcie minionego roku łączącym różne dziedziny sztuki: kolekcji answear.LAB KRÓL inspirowanej serialem Canal+.

10 urodziny Answear0576R

Jak Answear świętuje swoje 10. urodziny?

Na swoje urodziny Answear.com zaprasza wszystkich klientów i fanów! Celebrując okrągłą, 10. rocznicę działalności sklep przygotował szereg atrakcji. Dołącz do radosnego świętowania i w dniach 6-16 maja regularnie zaglądaj na stronę sklepu. Czekają na Ciebie limitowane kolekcje: nowa odsłona kultowych koszulek Guess, niepowtarzalne, komfortowe projekty Hugo oraz nostalgiczna, zmysłowa kolekcja „Dare to Dream” stworzona we współpracy answear.LAB z Miss Polonią 2012 Pauliną Krupińską. Wszystkie unikatowe propozycje powstały z okazji urodzin sklepu, dlatego znajdziesz je wyłącznie na Answear.com. Radość z oryginalnych zakupów może być jeszcze większa – nie zapomnij wziąć udział w jubileuszowym konkursie. Wystarczy, że kupisz dowolny produkt z limitowanych kolekcji i wypełnisz formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie konkursu, a główna nagroda, czyli wart 5000 zł wyjazd marzeń może być Twój. Czy już wiesz, za co najbardziej kochasz Answear.com?

10 urodziny Answear0827R

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również