Czeka cię podróż samolotem i jednocześnie przeraża myśl o spędzeniu kilku godzin na lotnisku w oczekiwaniu na lot? Komfort, spokój i prywatność możesz znaleźć w strefie VIP na Lotnisku Chopina. Potrzebujesz więcej argumentów, które mogą przekonać do skorzystania z tej oferty? Przedstawiamy 5 powodów, dla których warto skorzystać z usługi tego warszawskiego portu.
Podróże samolotem stały się dziś bardzo dostępne. Nic więc dziwnego, że lotniska to już nie tylko zwykłe porty, ale miejsca, w których naprawdę przyjemnie można spędzić czas przed lotem. Coraz częściej dba się również o to, by i po przylocie pasażer czuł się jak najbardziej komfortowo. Zresztą strefa VIP na warszawskim Lotnisku Chopina jest tego najlepszym przykładem. Zastanawiasz się, czy warto z niej skorzystać? Według nas nie da się w przyjemniejszych warunkach oczekiwać na swój rejs. Konkrety? Oto lista 5 powodów, dla których warto odwiedzić salony VIP Line.
1. Ogrodzony, strzeżony parking
Niezależnie od tego, czy podróżuje się służbowo czy prywatnie, bardzo często rozmyślamy, co zrobić z samochodem podczas swojej podróży. I o ile mieszka się w tym samym mieście, w którym znajduje się lotnisko, problem wydaje się być prostym do rozwiązania. Nieco inaczej wygląda jednak sytuacja, gdy do portu lotniczego przybywamy z daleka. Gdzie więc wtedy można zostawić samochód? Jeśli zdecydujesz się być gościem VIP Line będziesz mieć do dyspozycji oddzielny i ogrodzony parking, na którym możesz zaparkować auto na czas podróży. I to bez dodatkowych opłat.
2. Stylowe i przytulne wnętrza, w których możesz pracować lub odpoczywać
Jeśli wybieramy się na wakacje, przed rejsem oczekujemy odpoczynku, a kiedy czeka nas podróż służbowa, bywa że miejsca do pracy. Niezależnie od tego, w jakim celu wsiadasz do samolotu, zarówno relaks, jak i przestrzeń do wykonywania obowiązków służbowych (poza szerokopasmowym internetem, jest możliwość odbycia spotkań biznesowych z drobnym poczęstunkiem dla gości czy zorganizowania telekonferencji) znajdziesz w strefie VIP Line. Ponadto - w wolnej chwili i komfortowych warunkach - pasażer może oddać się lekturze lub obejrzeć telewizję, a także odświeżyć przed lub po podróży. Do dyspozycji rodziców małych dzieci jest też przewijak.
3. Indywidualna kontrola biletowo-bagażowa
Na lotnisku, przed podróżą, najwięcej czasu tracimy podczas kontroli biletów, dokumentów i bagaży. Warto więc wiedzieć, że strefa VIP Line posiada indywidualną kontrolę biletowo-bagażową, celną i paszportową. W razie potrzeby pracownicy pomagają także wypełnić niezbędne dokumenty. Zaoszczędzony czas i nerwy. Gra warta świeczki, prawda?
4. Indywidualny transport do i z samolotu
Strzeżony parking, indywidualne kontrole biletowo-bagażowe czy stylowe wnętrza to nie jedyne dogodności, jakie czekają na klientów strefy VIP Line Lotniska Chopina. Warto bowiem zdawać sobie sprawę, że pasażer korzystający z tej usługi nie musi pilnować czasu odlotu samolotu. Obsługa strefy zadba o to, aby na czas dotarł na pokład. Przejazd na płytę odbywa się luksusowymi limuzynami i to gość decyduje, czy chce wejść na pokład jako pierwszy czy jako ostatni.
5. Miejsce nagrodzone tytułem „Luksusowej Marki Roku”
Strefę VIP Line Lotniska Chopina doceniono także tytułem "Luksusowej Marki Roku" w kategorii "Najwyższa Jakość". Nagrodę tę przyznaje się krajowym oraz zagranicznym firmom i usługom, które wyróżniają się najwyższą jakością i standardami obsługi klienta, stanowiąc dla innych niekwestionowany wzorzec w swojej dziedzinie.
Tytuł Luksusowej Marki Roku dla strefy VIP Line to docenienie starań całego naszego zespołu. Bardzo cieszę się, że usługa, która 10 lat temu została udostępniona komercyjnie pasażerom Lotniska Chopina, zyskała uznanie i na trwałe wpisała się w ofertę ekskluzywnych propozycji dla klientów warszawskiego portu lotniczego – powiedziała Anna Dermont, rzecznik Lotniska Chopina.
Dodajmy, że salony VIP Line to połączenie wygody z nowoczesnością. Usytuowane są one z dala od głównej części terminala, a więc zapewniają nie tylko komfort, ale i prywatność. Strefa ta została stworzona z myślą o najbardziej wymagających pasażerach. Gości obsługują zatem doświadczeni i dyskretni pracownicy.