Lato to świetny moment na zmiany. Mamy ochotę wskoczyć w kolorowe ciuchy, zmienić fryzurę i dobrze się bawić. Ten nastrój oddaje nowa kampania marki Orbit, która świętuje również nowy, odświeży look popularnej gumy do żucia.
Lody, lemoniady czy soczyste sezonowe owoce to nasza letnia codzienność. Kiedy na dworze robi się ciepło częściej jemy w plenerze, czy przegryzamy coś w międzyczasie. Kiedy nie mamy możliwości umycia zębów po jedzeniu czy piciu świetnie sprawdzą się bezcukrowe gumy Orbit np. znane i lubiane Peppermint, Bubblemint czy Spreamint. Te oraz inne miętowe i owocowe warianty zyskały teraz nowe opakowania, które świetnie pasują do wakacyjnych looków.
Czerwona guma Orbit Strawberry o truskawkowym smaku będzie super wyglądała w połączeniu z modnym casualowym stylem. Aby odświeżyć klasyczny look zamiast tradycyjnych granatowych pasków warto wybrać t-shirt w czerwone paski, które w połączeniu z jeansem wyglądają świeżo i wakacyjnie. To komplet doskonały do zabrania na żagle na Mazurach czy na rejs po Morzu Śródziemnym.
Z kolei niebieska Orbit Peppermint idealnie uzupełni romantyczny styl na letnią randkę lub festiwal muzyczny. Biała bluzka z bufkami i jeansy będą wygodne, a zarazem praktyczne jeśli mamy ochotę spędzić cały wieczór przechadzając się z brzegiem morza lub tańcząc podczas koncertu na świeżym powietrzu. Dodajmy do tego dziewczęcą fryzurę - delikatne fale i uzyskamy idealny look na letnie wieczory.
Wybierając się na randkę z ukochanym nie trzeba się też bać kolorystycznego dopasowania. Róż jest już kolorem, po który faceci chętnie sięgają. Łącząc go z nową Orbit Bubblemint uzyskamy letni, luźny efekt.
Udział w programie Top Model wywrócił do góry nogami życie Arka Pydycha i Dominiki Wysockiej. Obydwoje zdecydowali się na duże zmiany w swoim życiu – Arkadiusz stracił ponad 60 kg, aby zawalczyć o karierę modela, zaś Dominika Wysocka przeprowadziła się z rodzinnego Koszalina i zamieszkała w Warszawie. Dlatego idealnie pasują do letniej kampanii Orbit, która stawia na pozytywne zmiany. Sam Orbit też taką przeszedł - odświeżono logo na bardziej flat i zmieniono charakterystyczny dla marki błysk na nowocześniejszy.