Topmodelka Behati Prinsloo została ambasadorką najnowszej kampanii #CapturingBeauty Coccinelle celebrującej autentyczność i naturalne piękno. Na minimalistycznych kadrach prezentuje nowości włoskiej marki, które będą it bags sezonu jesień-zima 2024/25.
Bycie w prawdziwie sobą, zawsze i w każdych okolicznościach - to cecha charakterystyczna Behati Prinsloo, 36-letniej topmodelki, która słynie z niepokornego stylu. Ta autentyczność zainspirowała twórców kampanii - fotografa Giampaola Sgurę i stylistkę Anny Dello Russo - uznanego duetu artystycznego, który już kolejny sezon dba o kreatywny kierunek marki Coccinelle. Kampania #CapturingBeauty na jesień-zimę 2024/25 koncentruje się na prostych, amerykańskich kadrach i ascetycznych stylizacjach, która mają być tłem dla osobowości Prinsloo oraz jej wyborów it-bags Coccinelle na nowy sezon.
Nonkonformizm, prostota i potrzeba wyrażania siebie to kluczowe wartości Coccinelle. DNA marki znajduje swoje odzwierciedlenie w materiałach i kolorach torebek prezentowanych w najnowszej kampanii. To eklektyczny miks, który doskonale oddaje potrzebę indywidualizmu i podkreślenie osobistego stylu w każdej sytuacji. Przykłady? Miękka, postarzana skóra vintage, gładka, wyjątkowo błyszcząca skóra cielęca, mocne kontrasty czerni, metalu i skóry oraz współczesne interpretacje college'owego błękitu oraz kalifornijskiego różu.
Więcej nowości znajdziecie na stronie internetowej Coccinelle www.coccinelle.com.