Marka eobuwie.pl „wystartowała” z nową kampanią digitalową dedykowaną running’owi. Obuwie sportowe jest jednym z najlepiej rozwiniętych segmentów w portfolio brandu. Rozpoczęcie wiosny było idealnym momentem na publikację sesji, która nawiązuje do aktywności na zewnątrz.
Kampania runningowa została zrealizowana w Barcelonie i składa się z trzech odsłon. Pierwsza z nich poświęcona jest bieganiu w terenie, druga maksymalnej amortyzacji, a trzecia butom dla kobiet. Zróżnicowane ukształtowanie Barcelony było odpowiednim tłem do zaprezentowania szerokiej oferty obuwia biegowego. Nawierzchnia po której biegamy, nasze parametry fizyczne i stopień zaawansowania biegowego mają wpływ na dobór odpowiednich butów sportowych.
Główną inspiracją do stworzenia sesji running’owych było coraz powszechniejsze bieganie. Buty są podstawą w przypadku tego sportu jak i asortymentu naszego brandu.
„Zależało nam na tym aby kampania pokazywała, że mamy buty na każdą okazję biegową. Rozpowszechniona kultura running’owa, która cały czas się rozwija, spowodowała, że obuwie do biegania jest jednym z wiodących trendów w segmencie obuwniczym. Eobuwie.pl posiada wyjątkowo szeroką ofertę w kategorii dedykowanej biegaczom. To co było dla nas ważne to to, że każdy może zacząć biegać – wystarczą tylko chęci i buty!” – mówi Emilia Kargol, eobuwie.pl, odpowiedzialna za koordynację całej kampanii
Za koncepcją kreatywną całego projektu stoi agencja Visual Crafters.
Video do kampanii: Bart Pogoda, Szymon Dudka
Sesje zdjęciowe: Bart Pogoda, Mateusz Stankiewicz, Magda Wunsche & Aga Samsel
Kampania digitalowa została zrealizowana we współpracy z markami: Adidas, New Balance, Salomon i Hoka.