„Głosuj i inspiruj!” – pod takim hasłem ruszyła tegoroczna edycja Plebiscytu Znakomitość Roku DOZ.pl. To jedno z największych wydarzeń w branży health & beauty w Polsce. W tym roku wybierać można spośród niemal 400 produktów podzielonych na 16 kategorii, a na uczestników czeka wyjątkowa nagroda.
II edycja Plebiscytu Znakomitość Roku DOZ.pl właśnie się rozpoczęła. To użytkownicy DOZ.pl zdecydują, które produkty otrzymają tytuł Znakomitość Roku DOZ.pl. Dlaczego ten plebiscyt jest tak ważny?
Razem z konsumentami chcemy nagrodzić najlepsze produkty, które cieszą się uznaniem i zaufaniem – podkreśla Prezes DOZ.pl, Alicja Koleśnik. Plebiscyt to kolejna inicjatywa, w której oddajemy głos użytkownikom, dzięki czemu możemy wytyczać nowe ścieżki rozwoju produktowego i kreować trendy w naszej branży.
Wśród blisko 400 produktów, które mają szansę na prestiżowe wyróżnienie, znajdują się kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, preparaty wspierające odporność, a także produkty dla sportowców i mam.
Każdy, kto odda głos w Plebiscycie, może wziąć udział w loterii, gdzie główną nagrodą jest samochód – Ford Puma Gen E. Głosowanie odbywa się na stronie internetowej oraz w aplikacji DOZ.pl.
Na oddanie głosu jest czas do 15 października. Laureatów, którzy otrzymają tytuł Znakomitość Roku DOZ.pl, poznamy już 29 października podczas uroczystej gali. W tym dniu zostaną również ogłoszone najlepsze kampanie edukacyjne, hit sprzedaży, najlepszy debiut oraz tegoroczny trend z oferty DOZ.pl.