Longines kolejny raz udowadnia, że elegancji należy szukać w detalach. Szwajcarska marka z tradycjami zachwyca nowościami w linii Mini DolceVita. Podwójnie oplatane paski gwarantują nienaganny styl, a tarcze szwajcarską precyzję w pomiarze czasu. Efekt? Ponadczasowy szyk w nowoczesnym wydaniu, którego ambasadorką jest Kate Winslet.
Spis treści
Zaprezentowana w 2023 roku linia Mini DolceVita wzbogaca się w tym roku o nowe modele wyposażone w podwójnie oplatane paski. Wykonane z czarnej, beżowo złotej, różowej, czerwonej, pomarańczowej lub zielonej skóry Nappa paski, to oryginalny projekt Longines, który otula nadgarstek w miękkim uścisku. Zamknięte w charakterystycznych prostokątnych kopertach z brylantami lub bez, nowe Mini DolceVita ponownie udowadniają, że elegancji należy szukać w najdrobniejszych detalach. Z okazji premiery tej serii marka spod znaku uskrzydlonej klepsydry zaprosiła do współpracy swoją Ambasadorkę Elegancji, Kate Winslet. Unikalna kampania reklamowa celebruje jej własną koncepcję czasu.
Dyskretny profil, klasyczny styl i wariacje estetyczne równie nowoczesne, jak ponadczasowe – Mini DolceVita w perfekcyjny sposób uosabia subtelny luksus i elegancję domu Longines. Mini DolceVita, zdecydowanie współczesny, biżuteryjny zegarek, to nowy członek rodziny Longines DolceVita zainspirowanej kultowym wzorem marki stworzonym już w 1927 roku.
W tym roku linia Mini DolceVita wzbogaca się o nowe skórzane paski, stworzone według oryginalnego projektu Longines. Dostępne w różnych rozmiarach i kolorach otaczają nadgarstek komfortem i miękkością. Paski w finezyjny sposób nawiązują do świata jeździectwa, tak bliskiego marce Longines. Dziurki w paskach mają naprasowane termicznie numery od 1 do 6, dokładnie tak, jak skórzane puśliska do jazdy konnej, łączące strzemiona z siodłem.
Nowe modele Mini DolceVita są dostępne w sześciu eleganckich i unikalnych wariantach. Wszystkie zamknięto w prostokątnych kopertach ze stali szlachetnej w rozmiarze 21,5 mm x 29,00 mm, wodoszczelnych do 30 m (3 barów) i wyposażonych w wysoce precyzyjny mechanizm kwarcowy L178.
W trzech wersjach postawiono na srebrzystą tarczę typu Roman o prostokątnym układzie, dekorowaną efektem flinqué. Jej delikatne geometryczne motywy wyróżniają się giloszowanymi reliefami. Wzornictwo tarczy dopełniają malowane cyfry rzymskie i wskazówki z barwionej na niebiesko stali. Na godzinie 6. znajduje się kwadratowa subtarcza małego sekundnika. Modele wyposażono w podwójnie oplatane paski ze skóry Nappa w odcieniach czerni, różu lub beżowo złotym z przeszyciami w kolorze kości słoniowej. Dwie ostatnie wersje zdobi 38 brylantów Top Wesselton.
Kolejne trzy modele są dostępne ze srebrzystymi tarczami typu Cosmo, ze słonecznym szlifem i okrągłym motywem. Matowo biała skala godzinowa oddziela zewnętrzną, prostokątną strefę, od zamkniętej w okręgu centralnej części tarczy. Uzupełnieniem wzornictwa jest okrągła, matowo biała subtarcza małego sekundnika na godzinie 6. Malowane cyfry rzymskie i wydłużone indeksy, razem ze wskazówkami z barwionej na niebiesko stali ładnie kontrastują z jasną tonacją gładkiej tarczy. Te modele, w wyrazie charakterystycznej dla kolekcji nowoczesnej elegancji, wyposażono w paski ze skóry Nappa w kolorach czerwonym, pomarańczowym i zielonym.
Pragnąc podkreślić premierę nowych śmiałych wzorów, marka Longines zaprezentowała nową kampanię reklamową z gwiazdą filmową Kate Winslet. Aktorka w pięknej nadmorskiej scenerii i kinowym klimacie, wyraża swoją własną koncepcję czasu: Czasie… po prostu bądź. Elegancję Kate Winslet na potrzeby najnowszej kampanii, w naturalny, autentyczny i mistrzowski sposób uchwycił obiektyw światowej sławy fotografa, Grega Williamsa.
Manufaktura zegarmistrzowska Longines z siedzibą w szwajcarskim Saint-Imier od 1832 roku, legitymuje się ekspercką wiedzą przesiąkniętą tradycją, elegancją i wydajnością. Poprzez wielopokoleniowe doświadczenia w roli oficjalnego chronometrażysty imprez o randze mistrzostw świata oraz jako partner międzynarodowych federacji sportowych, Longines nawiązał silne i długotrwałe relacje ze światem sportu. Marka słynąca z wyjątkowej elegancji swoich czasomierzy jest członkiem Swatch Group Ltd., wiodącego producenta zegarków na świecie. Korzystający z emblematu uskrzydlonej klepsydry Longines jest obecny w ponad 150 krajach na całym świecie.
Nowości marki Longines znajdziecie na stronie internetowej marki www.longines.pl.