materiał partnera

Liczy się zaufanie

Liczy się zaufanie
Fot. iStock

O tym, jak banki odpowiadają na nowe wyzwania ostatnich miesięcy, jakie rozwiązania oferują wobec zmieniających się potrzeb klientów oraz jak pomagają nam dbać o zdrowie i przyszłość naszą i naszych bliskich – opowiada Łukasz Wojdak, dyrektor Departamentu Zarządzania Segmentem Klientów Biznesowych i Premium w Banku BNP Paribas.

Nasze życie ostatnio bardzo się zmieniło. W nowej sytuacji pojawiły się nowe potrzeby, jak banki wychodzą im naprzeciw?

Bank BNP Paribas postawił na rozwiązania zdalne: otwarcie konta poprzez selfie, zdalny zakup produktów, w tym ważnych dla klientów Premium produktów inwestycyjnych. Natomiast jeżeli chodzi o placówki stacjonarne, pandemia nauczyła nas jeszcze lepszej organizacji. Wprowadziliśmy aplikację Booksy, która umożliwia umawianie wizyty na konkretny termin bezpośrednio z doradcą. Od początku listopada można umawiać się na takie spotkania również przez stronę internetową banku. Do dyspozycji klientów pozostają konsultanci infolinii z dedykowanym numerem Premium. Nie możemy też zapomnieć o naszym podstawowym dziś kanale kontaktu, czyli aplikacjach GOonline i GOmobile, gdzie w wygodny i szybki sposób można zrealizować większość potrzeb w zakresie codziennego bankowania.

Łukasz Wojdak Bank BNP Paribas (1)

Cyberbezpieczeństwo to temat szczególnie aktualny. Rośnie zagrożenie związane z ochroną naszych danych osobowych. Jakie innowacyjne rozwiązania wprowadziliście?

W ramach rachunku dla klientów zamożnych Moje Konto Premium oferujemy bezpłatny pakiet Cyber, który jest połączeniem dwóch usług: alertu ze strony Biura Informacji Kredytowej oraz ochrony tożsamości w internecie. Pierwsza usługa polega na tym, że BIK wysyła do nas powiadomienie SMS, gdy nasze dane są sprawdzane w tym rejestrze. To zdarza się m.in. wtedy, gdy bierzemy kredyt, ale też kiedy ktoś ten kredyt próbuje wyłudzić, posługując się naszymi danymi. Ponadto oferujemy usługę monitoringu darknetu, czyli ciemnej strony internetu. Jeżeli pojawią się tam nasze dane, jak na przykład numer PESEL czy nr konta bankowego, dostaniemy powiadomienie wraz z instrukcją, co powinniśmy zrobić, żeby obronić się przed konsekwencjami takiej sytuacji.

Czy bankowość Premium może w jakiś sposób pomóc nam dbać o zdrowie bliskich?

W ofercie dla Klienta Premium mamy trzy ubezpieczenia. Plan na Życie, czyli ubezpieczenie na życie z wysoką sumą ubezpieczenia, które, co ważne, obejmuje również przypadki Covid-19. Drugie to Plan Wsparcia w Chorobie Premium, dający ochronę w przypadku trzech najczęściej występujących chorób, czyli nowotworu, udaru i zawału. Trzecie ubezpieczenie to Plan na Zdrowie, stwarzający możliwość korzystania z prywatnej służby medycznej. W dzisiejszych czasach, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, warto zadbać o takie pełne, potrójne zabezpieczenie nas i naszych bliskich.

A jak w niepewnych czasach bank pomaga nam zadbać o przyszłość?

Podstawową potrzebą naszych klientów jest ochrona i pomnażanie majątku i w tym kontekście warto pomyśleć o systematycznym oszczędzaniu oraz inwestowaniu nadwyżek finansowych. Mamy szeroką gamę funduszy i portfeli inwestycyjnych BNP Paribas, a także produktów strukturyzowanych z ochroną kapitału. Zachęcamy też do korzystania z programów emerytalnych IKE i IKZE czy usługi doradztwa inwestycyjnego.

Chcemy być zaufanym partnerem biznesowym dla naszych klientów, chcemy być blisko nich.

Dla Klientów Premium ważne jest podróżowanie. Jak bank może im w tym pomóc?

W październiku Moje Konto Premium BNP Paribas zostało uznane w rankingu Bankier.pl za najlepsze konto dla klientów zamożnych. Konto obok zalet transakcyjnych, w tym bezpłatnych przelewów ekspresowych, zostało docenione m.in. ze względu na zalety dla podróżników. W ramach Mojego Konta Premium mamy dwie karty do wyboru: Moją Kartę Premium, umożliwiającą płatność w 160 walutach bez kosztów przewalutowania z ubezpieczeniem na wypadek rezygnacji z podróży, oraz Kartę Multiwalutową, która podłączona jest do naszych kont walutowych, rozpoznaje walutę transakcji, i umożliwia płacenie bezpośrednio z konta walutowego. Obie karty dają możliwość wypłaty bez prowizji ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie. Natomiast specjalna karta kredytowa Visa Platinum daje możliwość skorzystania z usługi DragonPass, czyli 4 bezpłatnych wejść do saloników lotniskowych w roku. Co dodatkowo istotne, dokonując płatności tą kartą, otrzymujemy punkty w programie MamBonus, które klient może zamienić później m.in. na bilety lotnicze.

Co jeszcze oferuje Bankowość Premium?

Zaufanie. Bardzo ważne jest dla nas, aby być zaufanym partnerem biznesowym dla naszych klientów, chcemy być blisko nich. Wszyscy nasi doradcy podlegają prestiżowej w świecie finansów międzynarodowej certyfikacji EFPA.

Więcej o Bankowości Premium w Banku BNP Paribas znajdziesz tutaj

 

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również