Martyna Wojciechowska, Justyna Mazur i Rafał Gębura w cyklu podcastów pod patronatem Douglas oddają głos kobietom, które w myśl hasła kampanii marki "Let’s Do Beautiful" z pomagania innym uczyniły sposób na życie.
Spis treści
"Dla Douglas i całego otoczenia znaczenie piękna zmienia się, dlatego ruszamy z kampanią wyjątkową. Tym razem oddajemy głos tym, którzy na co dzień nie mają szansy być wysłuchani, a w tym co robią, drzemie nieskazitelne piękno. Obecnie wszyscy skoncentrowaliśmy się na pomocy, ale ważne, by pamiętać, że wiele dobrych rzeczy działo się wokół nas już wcześniej.", tłumaczy Ewa Sadowska, Head of Marketing Communications & Content w Douglas.
I dodaje, że nowy obszar komunikacyjny, czyli właśnie podcast, postrzega jako doskonałe źródło do tego, by pasją pomagania inspirować i zarażać jak największą grupę odbiorców.
Bohaterkami pierwszego cyklu podcastów pod hasłem "Jesteśmy piękni czyniąc dobro" będą Katarzyna Klimiuk Bibik, mama zastępcza piętnaściorga dzieci, z którą rozmawiać będzie Martyna Wojciechowska, Ewa Szczepańska, wolontariuszka hospicjum i bohaterka Rafała Gębury oraz Ida Karpińska - założycielka i prezeska Fundacji Kwiat Kobiecości, która wystąpi w podcaście Justyny Mazur.
Bardzo często słyszę, że to, że wspięłam się na Mount Everest czy przejechałam Rajd Dakar jest dowodem odwagi. Prawdziwym dowodem odwagi jest podjęcie się wychowania dziecka. To najważniejsza podróż w moim życiu, dodatkowo podróż bez mapy. Dlatego kobieta wyjątkowa, którą zaprosiłam do mojego podcastu, jest dla mnie symbolem piękna i niesamowitej odwagi, bo podjęła się wychowania piętnaściorga dzieci jako mama zastępcza. To wspaniałe, że takie osoby są na świecie, bo pokazują nam, że prawdziwe piękno to jest coś absolutnie nieuchwytnego, to jest coś, co jest w nas", mówi o bohaterce swojego podcastu Martyna Wojciechowska.
Pierwszy sezon podcastów Douglas emitowany będzie na kanałach twórców na platformach YouTube i Spotify oraz innych serwisach streamingowych od 16 marca aż do jesieni.
Na potrzeby projektu powstała dedykowana sesja zdjęciowa z udziałem ambasadorów akcji – Martyny Wojciechowskiej, Justyny Mazur, Rafała Gębury oraz ich bohaterek. Autorami zdjęć są Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Uzupełnieniem akcji jest seria krótkich filmów oraz wywiadów z twórcami.
Kampania emitowana będzie na największych platformach video, w social mediach - Facebooku i Instagramie, a także na platformach YouTube, Spotify i Douglas.pl. Za koncepcję kreatywną odpowiada team Douglas oraz VMLY&R, sesję wyprodukowała agencja BPR, a koordynacją współpracy z twórcami, planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Wavemaker.