Dotąd oznakami sukcesu była sława, władza i pieniądze. Ale tak zdefiniowany sukces niekoniecznie uwzględniał unikatowe kobiece doświadczenia. Współczesna kobieta wyznaje inne wartości, a nowy zapach Antonio Banderasa idealnie pasuje do jej życiowej postawy i aspiracji.
"Kobiety i dziewczęta mają kluczowe znaczenie dla znalezienia rozwiązań dla największych wyzwań, przed którymi stoimy dzisiaj, i muszą być słyszane, doceniane i celebrowane w całym społeczeństwie, tak by odzwierciedlone były ich perspektywy i wybory dotyczące ich własnej przyszłości i postępu ludzkości" – czytamy na stronie UN Woman, jednostki Organizacji Narodów Zjednoczonych, której celem propagowanie równouprawnienia i poprawienie sytuacji kobiet na całym świecie.
Kobiety zmieniają świat, ale same też wciąż podlegają zmianie. I wraz ze zmienianiem się świata i kobiet, zmieniła się też definicja sukcesu tych ostatnich. Powodzenie współczesnej kobiety coraz rzadziej określane jest tymi samymi pojęciami, za pomocą których opisywało się dotąd męski sukces.
Współczesna kobieta, by osiągnąć sukces, nie musi już naśladować mężczyzny. Wypracowała sobie nowy wzorzec postawy: ma nie tylko silną pozycję, jest dynamiczna i odważna, ale też naturalna i wolna. Do życia podchodzi z entuzjazmem, a jedną z najważniejszych dla niej wartości jest autentyczność.
Współczesna kobieta jest aktywna na wielu polach i nie ogranicza się do tradycyjnie przypisywanych jej ról. Jej urodzie towarzyszy przedsiębiorczość i kreatywność, za sprawą których coraz częściej zajmuje silną pozycję w świecie biznesu.
A dzięki swojej naturalności zdobywa status ikony i miliony fanów w mediach społecznościowych. Takimi kobiecymi ikonami są trzy bohaterki kampanii promującej nowy zapach The ICON.
W kampanii promującej nowy zapach THE ICON by Banderas wzięły udział trzy niezwykłe kobiety: Stefania Roitman, Millaray Viera i Agatha Moreira.
View this post on Instagram
Pierwsza z nich, Stefania Roitman, to argentyńska aktorka, modelka i prezenterka. Stefania wie, czego chce i odważnie dąży do realizowania swoich celów. Zapragnęła podbić świat mody i stworzyła własną linię kostiumów kąpielowych dla kobiet wszystkich rozmiarów i kształtów. A jej naturalność i bezpośredniość zaskarbiła jej sympatię 4 milionów ludzi obserwujących jej konto na Instagramie.
Zdefiniowałabym sukces jako zestaw różnych rzeczy – mówi Stefania Roitman. – Dla mnie zawsze wymaga on dyscypliny, wytrwałości i odpowiedniego nastawienia.
View this post on Instagram
Millaray Viera to prezenterka telewizyjna popularna w Chile i Meksysku. Millaray ma nie tylko mocną pozycję zawodową, ale także dwie śliczne córki.
Dla mnie sukces to uczucie satysfakcji i zadowolenia z tego, kim się jest, tego, co się daje i z tego, co się robi – dokładnie w takiej kolejności – tłumaczy Millaray Viera.
Brazylijka Agatha Moreira jest aktorką i modelką, którą wyróżnia charyzma i styl. Moreira zmienia się jak kameleon, równocześnie nie tracąc autentyczności. Jej konto na Instagramie obserwuje blisko 6 milionów followersów.
View this post on Instagram
Sukces odnosi się wtedy, kiedy uda ci się osiągnąć to, czego pragnęłaś i z czego czujesz się dumna – mówi Agatha Moreira.
Współczesne kobiety są jednocześnie delikatne i pełne mocy. I taki jest też flakon perfum The ICON by Banderas. Inspiracją dla jego wyglądu były atrybuty sukcesu – siła, dynamizm i sprawczość przy jednoczesnym zachowaniu kobiecości.
A jak pachnie nowa wersja kobiecego sukcesu? Na początku uwagę przykuwają aromaty bergamotki i czarnej porzeczki. Po nich wyłania się bukiet jaśminu i kwiatów pomarańczy. A na koniec wyczuwamy ocieplające zapach The ICON i dodający mu egzotyki wanilię i piżmo.
Zapach THE ICON by Banderas jest dostępny w drogeriach Rossmann i na rossmann.pl.