Patrizia Pepe promuje na rynku nową kolekcję na sezon jesień-zima 2020 w ramach tradycyjnej sesji zdjęciowej oraz nowatorskich klipów video. Koncepcja projektu została opracowana przez zespół kreatywny Spring Studios Milan, który prezentuje efektowną i nonszalancką duszę marki.
Wizja kobiety Patrizia Pepe to nowoczesna wersja buntowniczej marzycielki, odrzucającej stereotypy i nie bojącej się okazywać swojej nonszalanckiej i charyzmatycznej natury w życiu codziennym. Jednocześnie jest ona zawsze kobieca i zmysłowa. Łączy ze sobą przeciwieństwa w sposób mistrzowski.
W kolekcji dominują elementy glam-rocka i metaliczne akcenty. Znajdziemy w niej męskie garnitury, bogato zdobione sukienki, miękkie dzianiny. Ubrania zarówno na dzień jak i na wieczór. Do pracy i na wystawną galę. Wszystko jednak z zachowaniem podwójnej tożsamości marki, na którą składają się zmysłowość i niepokorny charakter.
Ujęcia i materiały wideo z kampanii przedstawiają momenty z życia jej bohaterki. Scenariusz filmu przywodzi na myśl opuszczone londyńskie lofty, w których naturalne światło nadaje miękki i ciepły ton obrazom, podkreślając przy tym wszechstronność ubrań z najnowszej kolekcji.
Kampanię zrealizował Nicolò Parsenziani, włoski fotograf, który potrafił zinterpretować uniwersum kobiety Patrizia Pepe na jeden język wizualny. Natomiast treści wideo są autorstwa międzynarodowego reżysera Liama Cushinga, który za pośrednictwem kamery potrafił opowiedzieć o eklektycznej osobowości gwiazdy tej kampanii, modelki Cateriny Pezoa.