Pielęgnacja

Grzegorz Krychowiak i THE MEN w męskiej kampanii sklepu THEGLOOW.COM

Grzegorz Krychowiak i THE MEN w męskiej kampanii sklepu THEGLOOW.COM
Fot. Mat. prasowe

W październiku wystartowała męska kampania nowego e-commerce THEGLOOW.COM oferującego luksusowe suplementy diety, kosmetyki oraz akcesoria wellness & spa, w tym blisko 3500 wyselekcjonowanych produktów oraz ponad 150 marek premium i luksusowych. W asortymencie sklepu znajdziemy między innymi markę autorskich kosmetyków THE MEN, których twórcą i twarzą jest Grzegorz Krychowiak.

Grzegorz Krychowiak  to nie tylko jeden z najlepszych polskich piłkarzy, reprezentant Polski, uczestnik Mistrzostw Świata i Mistrzostw Europy, ale też przedsiębiorca i projektant, wielokrotnie uznawany za jednego z najlepiej ubranych Polaków. THEGLOOW.COM łączy inspiracje modą oraz determinację w konsekwentnym dążeniu do sukcesu, dlatego współpraca z Grzegorzem Krychowiakiem i marką THE MEN jest naturalnym etapem w rozwoju misji marki.

1K2A6906

THEGLOOW.COM jest odpowiedzią na potrzeby najbardziej wymagających klientów, dla których priorytetem jest zachowanie doskonałego samopoczucia, dbających o siebie i podążających za najnowszymi trendami zdrowego stylu życia, jak i pielęgnacji.

Wśród asortymentu sklepu znajdują się również produkty marki THE MEN, autorskie, naturalne kosmetyki, których twórcą jest Grzegorz Krychowiak, w tym produkty do pielęgnacji ciała, brody i włosów dla świadomych mężczyzn, których skład oparty jest na naturalnych składnikach i męskich zapachach tworzonych przez mężczyzn, dla mężczyzn. W THE MEN mężczyźni otrzymają wszystko, czego potrzebuje ich skóra, bez skomplikowanych rytuałów i filozofii, by mogli w pełni poświęcić się swojej pasji. Dla Piłkarza najważniejsza jest jakość produktów, które wybiera.

230621-GLOOW-GK1-v2 copy


„Ja przede wszystkim stawiam na jakość. Chcę, żeby kosmetyki, produkty THE MEN, miały bardzo dobre składniki. To jest dla mnie podstawa, ale chcę również żeby mężczyzna, który używa naszych kosmetyków czuł się pewnie.” – mówi Grzegorz Krychowiak w rozmowie z THEGLOOW.COM – „Nie angażuję się w rzeczy, w które nie wierzę. Nie tylko jestem twarzą tych produktów, ale przede wszystkim ich używam i jestem bardzo zadowolony” – dodaje.

1K2A6956

 

Sklep THEGLOOW.COM wyróżnia holistyczne podejście do oferty, innowacyjność, w tym ankieta zdrowia będąca odpowiedzią na indywidualne potrzeby klientów oraz najwyższej jakości obsługa. Dla THEGLOOW.COM nadrzędną wartością jest zaufanie budowane poprzez unikatowe produkty, ale też porady ekspertów, w tym dietetyków, fryzjerów oraz osobowości wyznaczających rynkowe trendy.

Zestaw-5

 

Więcej szczegółów na THEGLOOW.COM i na Instagramie

 

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również