Premiery

Intimissimi ogłasza Jennifer Lopez globalną ambasadorką marki

Intimissimi ogłasza Jennifer Lopez globalną ambasadorką marki
Fot. Mat. prasowe

Intimissimi oficjalnie ogłasza, że międzynarodowa ikona, Jennifer Lopez, zostaje nową globalną ambasadorką marki. Włoska marka bielizny potwierdziła, że wiadomość ta zbiega się z premierą kampanii wiosna/lato 2023.

Kampania, w której występuje Lopez, celebruje kobiety, daje im poczucie pewności siebie i wartości we wszystkich rolach, które odgrywają. Dzisiejsze kobiety są bystre, odnoszą sukcesy i są wzorem do naśladowania. Inspirują nas do ciężkiej pracy i podążania za marzeniami. Lopez jest idealną ambasadorką Intimissimi, ponieważ wnosi do marki silny i nowoczesny seksapil oraz przekazuje jej podstawowe wartości. „Gdy szukaliśmy partnerki marki, która ucieleśnia ducha wszystkich naszych kultowych klientów, od razu zwróciliśmy się do Jennifer Lopez. Chcemy, aby kobiety czerpały jak najwięcej satysfakcji z życia i czuły się silniejsze każdego dnia” – powiedział Matteo Veronesi, dyrektor generalny Intimissimi.

INTIMISSIMI_02_022_V2_HR_RGB_R3

W zeszłym roku, podczas podróży do Włoch, Jennifer odkryła Intimissimi. „Uwielbiam Włochy - ludzi, modę, kulturę, jedzenie i bogatą historię. Kiedy odkryłam Intimissimi, od razu zachwycił mnie ich jedwab, romantyczna koronka, piękne, podkreślające figurę kroje i kunsztowne projekty” – powiedziała Jennifer Lopez – „Jestem dumna z tego, że jestem kobietą Intimissimi i zaszczycona, że postrzegają mnie jako osobę, która utożsamia ich cechy pewności siebie, witalności i siły”.

INTIMISSIMI_05_239_V2_HR_RGB_R5

Riccardo Ruini, dyrektor kreatywny, uchwycił esencję barwnego i tętniącego życiem włoskiego lata za pomocą kinowych obrazów, aby zmienić kolory Positano w nowej kampanii wiosna/lato 2023. Odcienie fuksji reprezentujące kwiat bugenwilli, pomarańcz dla zachodzącego słońca i turkus symbolizujący Morze Śródziemne przeplatają się w całej nowej gamie kolorów.  Ruini wraz z reżyserem Gią Coppolą i fotografem Chrisem Collsem przywołują autentyczny, tętniący życiem włoski raj na wybrzeżu. Kampania przedstawia jeden dzień z życia Jennifer Lopez, która jest zrelaksowana, wesoła, popija kawę i śpiewa piosenkę „II Cielo in una strofa”. Kampania przedstawia portret kobiety, z którą każdy może się utożsamić, portret pełen cudów i magii.

INTIMISSIMI_07_101_v2_HR_RGB_R4

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również