materiał partnera

Powiedz jednej osobie i... ocal ją przed rakiem. Wyjątkowa akcja organizowana w ramach Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi

Powiedz jednej osobie i... ocal ją przed rakiem. Wyjątkowa akcja organizowana w ramach Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi
Fot. mat. partnera

Szukaj limitowanej edycji produktów marek skupionych w Grupie Estée Lauder i wspieraj walkę z nowotworem piersi. Sprawdź też, w jaki sposób możesz uchronić bliskie ci kobiety przed tą straszną chorobą. 

Rak piersi jest najczęściej diagnozowanym rodzajem nowotworu na świecie. W 2020 roku wykryto go u aż 2,3 mln kobiet, a zmarło z jego powodu 685 tys. chorych. Im wcześniej rak piersi zostanie wykryty i im wcześniej rozpocznie się jego leczenie, tym większe jest prawdopodobieństwo nie tylko wydłużenia życia chorej, ale wręcz jej całkowitego wyleczenia. Dlatego tak ważne są nie tylko badania nad coraz skuteczniejszymi metodami leczenia nowotworu piersi, ale też profilaktyka tej choroby. Estée Lauder Companies wspiera i jedno, i drugie. 

Świat zjednoczony w walce z nowotworem piersi

W 1992 roku, z inicjatywy Evelyn H. Lauder - synowej słynnej Estée Lauder - rozpoczęła się Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi, której celem jest nie tylko wspieranie badań nad wynalezieniem leku na raka piersi, ale też poprawa jakości opieki medycznej nad chorymi oraz upowszechnianie wiedzy na temat tego nowotworu  tak, by mógł on być wcześniej wykrywany i szybciej leczony.

W ramach Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi dofinansowywane są między innymi badania wyjaśniające w jaki sposób zdrowe komórki ulegają degeneracji i stają się nowotworem. Dzięki zapoczątkowanej przez Evelyn H. Lauder Kampanii opracowywane są też nowe metody diagnozowania i leczenia choroby oraz poprawia się jakość życia osób chorych w trakcie i po terapii antynowotworowej.

Jak dotąd Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi zebrała ponad 99 mln dolarów na badania ratujące ludzkie życie, edukację oraz opiekę medyczną. Współpracując z 60 lokalnymi organizacjami z całego świata Kampania dociera ze swoją pomocą do Australii, Austrii, Brazylii, Grecji, Chin, Chile, Francji, Kolumbii, Malezji, Peru... Korzystają z niej także Polki. 

"Powiedz jednej osobie" i wspólnie wygrajmy walkę z rakiem 

W tym roku motywem przewodnim październikowej kampanii Estée Lauder Companies jest wspólna walka z rakiem piersi. Co trzeba zrobić, żeby się do niej przyłączyć? Porozmawiaj z bliską Ci osobą, wyślij jej wiadomość lub oznacz ją w poście nawiązującym do Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi - przypomnij w ten sposób mamie, siostrze czy przyjaciółce o badaniach profilaktycznych

Do współpracy przy akcji "Powiedz jednej osobie" Estée Lauder Poland zaprosiło grono ambasadorów, którzy - wraz ze swoimi bliskimi - będą zachęcać, by każdy z nas zadzwonił, napisał czy powiedział choć jednej osobie o badaniach profilaktycznych. Bo w walce z rakiem niezwykle silnym orężem jest wzajemne wsparcie i troska.

W dedykowanej akcji kampanii sesji zdjęciowej udział wzięli: mistrzyni olimpijska Anita Włodarczyk z przyjaciółką Sylwią Drobik, modelka Sandra Kubicka z przyjaciółką Magdaleną Kaczmarek, mistrzyni w boksie, kick-boxingu, muay thai oraz mieszanych sztukach walki Joanna Jędrzejczyk z siostrą Ewą Jędrzejczyk, aktorka Edyta Herbuś z aktorką i modelką Heleną Norowicz, psycholożka i edukatorka profilaktyki nowotworowej Sonia Ziemba z przyjaciółką Patrycją Sztuk oraz blogerka Marta Lech-Maciejewska z mężem Janem Maciejewskim.

Kupując te produkty wspierasz walkę z rakiem piersi

Jak co roku, w Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi zaangażowane są także marki należące do Grupy Estée Lauder. Wybrane kultowe produkty zyskują nowy, nawiązujący do Kampanii wygląd, a część (od 20 do 50%) uzyskanych z  ich sprzedaży środków jest przeznaczana na walkę z nowotworem piersi.

W Polsce,  oznaczone Różową Wstążką kosmetyki można kupić od 1 października w perfumeriach Sephora oraz Douglas, w salonach firmowych Estée Lauder oraz na stronach www.esteelauder.pl, www.clinique.com.pl oraz www.origins.eu . W ramach wsparcia Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi 20% kwoty uzyskanej ze sprzedaży każdego z tych produktów zostanie przekazane na rzecz badań prowadzonych przez Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Akcja potrwa do 30 czerwca 2022 r. lub do wyczerpania zapasów.

  • Powerful Pinks Crushed Oil-Infused Gloss Duo to dwa błyszczki marki Bobbi Brown w odcieniach Love Letter i New Romantic. Te kosmetyki nie tylko zapewniają piękny połysk i kolor, ale też - dzięki zawartości naturalnych olejów - intensywnie nawilżają skórę warg oraz czynią ją miękką  i gładką.
ETF001_BCACrushedOil-InfusedDuo
Dwa błyszczki marki Bobbi Brown Powerful Pinks Crushed Oil-Infused Gloss Duo .
Źródło: Mat. partnera
  • Dramatically Different Moisturizing Lotion+ to emulsja, która - dzięki połączeniu składników silnie nawilżających i wzmacniających - zmiękcza i wygładza skórę, poprawia jej kondycję oraz nadaje jej młodzieńczy blask. 
F21 Clinique BCC
Limitowana edycja intensywnie nawilżającej emulsji Clinique.
Źródło: Mat. partnera
  • Serum Advanced Night Repair dzięki wielowymiarowej, autorskiej technologii przyspiesza odnowę skóry. Ten głęboko wnikający w skórę kosmetyk wygładza ją, wyrównuje jej koloryt i spłyca zmarszczki.
Coozi_Plus_ANR_600x600_0
Serum stymulujące regenerację skóry  Estée LauderAdvanced Night Repair.
Źródło: Mat. partnera
  • Brave & Beautiful Kit to zestaw kosmetyków, w skład którego wchodzą intensywnie nawilżająca emulsja Soft Clean Lotion (30 ml), wygładzający skórę krem Resilience Multi-Effects Moisturizer (15 ml), wersja podróżna emulsji odżywczej do ust Pure Color Envy Lip Repair Potion, pełnowymiarowa pomadka w kolorze Rebellious Rose oraz elegancka kosmetyczka i maseczka na oczy do spania.
el_sku_PTEE01_2000x2000_0
Zestaw kosmetyków wraz z kosmetyczką i maseczką do spania Brave & Beautiful Kit.
Źródło: Mat. partnera
  • Crème de la Mer to jeden z najsłynniejszych kremów nawilżających świata. Ten luksusowy kosmetyk sprawia, że skóra staje się miękka w dotyku, sprężysta i idealnie gładka.
LM_SKU_FY22_BCC_In-line_Creme_with_Sleeve_30ml_2000x2000_4
Nawilżający i wygładzający Crème de la Mer The Moisturizing Cream.
Źródło
  • Całonocna maseczka Drink Up Intensive z olejem z awokado, kwasem hialuronowym, wodą lodowcową i niacynamidem nawilża, odżywia i intensywnie regeneruje skórę, czyniąc ją miękką, gładką i sprężystą.
DUI_BCC_NA_white_seamless
Całonocna maseczka w kremie Origins Drink Up Intensive.
Źródło: Mat. partnera
Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również