Szukaj limitowanej edycji produktów marek skupionych w Grupie Estée Lauder i wspieraj walkę z nowotworem piersi. Sprawdź też, w jaki sposób możesz uchronić bliskie ci kobiety przed tą straszną chorobą.
Spis treści
Rak piersi jest najczęściej diagnozowanym rodzajem nowotworu na świecie. W 2020 roku wykryto go u aż 2,3 mln kobiet, a zmarło z jego powodu 685 tys. chorych. Im wcześniej rak piersi zostanie wykryty i im wcześniej rozpocznie się jego leczenie, tym większe jest prawdopodobieństwo nie tylko wydłużenia życia chorej, ale wręcz jej całkowitego wyleczenia. Dlatego tak ważne są nie tylko badania nad coraz skuteczniejszymi metodami leczenia nowotworu piersi, ale też profilaktyka tej choroby. Estée Lauder Companies wspiera i jedno, i drugie.
W 1992 roku, z inicjatywy Evelyn H. Lauder - synowej słynnej Estée Lauder - rozpoczęła się Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi, której celem jest nie tylko wspieranie badań nad wynalezieniem leku na raka piersi, ale też poprawa jakości opieki medycznej nad chorymi oraz upowszechnianie wiedzy na temat tego nowotworu tak, by mógł on być wcześniej wykrywany i szybciej leczony.
W ramach Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi dofinansowywane są między innymi badania wyjaśniające w jaki sposób zdrowe komórki ulegają degeneracji i stają się nowotworem. Dzięki zapoczątkowanej przez Evelyn H. Lauder Kampanii opracowywane są też nowe metody diagnozowania i leczenia choroby oraz poprawia się jakość życia osób chorych w trakcie i po terapii antynowotworowej.
Jak dotąd Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi zebrała ponad 99 mln dolarów na badania ratujące ludzkie życie, edukację oraz opiekę medyczną. Współpracując z 60 lokalnymi organizacjami z całego świata Kampania dociera ze swoją pomocą do Australii, Austrii, Brazylii, Grecji, Chin, Chile, Francji, Kolumbii, Malezji, Peru... Korzystają z niej także Polki.
W tym roku motywem przewodnim październikowej kampanii Estée Lauder Companies jest wspólna walka z rakiem piersi. Co trzeba zrobić, żeby się do niej przyłączyć? Porozmawiaj z bliską Ci osobą, wyślij jej wiadomość lub oznacz ją w poście nawiązującym do Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi - przypomnij w ten sposób mamie, siostrze czy przyjaciółce o badaniach profilaktycznych.
Do współpracy przy akcji "Powiedz jednej osobie" Estée Lauder Poland zaprosiło grono ambasadorów, którzy - wraz ze swoimi bliskimi - będą zachęcać, by każdy z nas zadzwonił, napisał czy powiedział choć jednej osobie o badaniach profilaktycznych. Bo w walce z rakiem niezwykle silnym orężem jest wzajemne wsparcie i troska.
W dedykowanej akcji kampanii sesji zdjęciowej udział wzięli: mistrzyni olimpijska Anita Włodarczyk z przyjaciółką Sylwią Drobik, modelka Sandra Kubicka z przyjaciółką Magdaleną Kaczmarek, mistrzyni w boksie, kick-boxingu, muay thai oraz mieszanych sztukach walki Joanna Jędrzejczyk z siostrą Ewą Jędrzejczyk, aktorka Edyta Herbuś z aktorką i modelką Heleną Norowicz, psycholożka i edukatorka profilaktyki nowotworowej Sonia Ziemba z przyjaciółką Patrycją Sztuk oraz blogerka Marta Lech-Maciejewska z mężem Janem Maciejewskim.
Jak co roku, w Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi zaangażowane są także marki należące do Grupy Estée Lauder. Wybrane kultowe produkty zyskują nowy, nawiązujący do Kampanii wygląd, a część (od 20 do 50%) uzyskanych z ich sprzedaży środków jest przeznaczana na walkę z nowotworem piersi.
W Polsce, oznaczone Różową Wstążką kosmetyki można kupić od 1 października w perfumeriach Sephora oraz Douglas, w salonach firmowych Estée Lauder oraz na stronach www.esteelauder.pl, www.clinique.com.pl oraz www.origins.eu . W ramach wsparcia Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi 20% kwoty uzyskanej ze sprzedaży każdego z tych produktów zostanie przekazane na rzecz badań prowadzonych przez Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Akcja potrwa do 30 czerwca 2022 r. lub do wyczerpania zapasów.