Różowa Siła ma w październiku swoją kolejną, 5 odsłonę. Marka Kevin Murphy, pod hasłem PIĘKNA.ZDROWA, zorganizowała kampanię na rzecz profilaktyki raka piersi oraz raka szyjki macicy. Czego możemy spodziewać się w tym roku?
Kevin Murphy wspiera walkę z rakiem piersi, który jest najczęściej występującym nowotworem u kobiet. To pierwsza i jedyna marka fryzjerska, która zmobilizowała salony do tak aktywnego działania w sprawie zdrowia kobiet. Z roku na rok akcja nabiera rozpędu i coraz więcej salonów w całej Polsce wspiera kampanię oraz propaguje profilaktykę wśród swoich klientek.
View this post on Instagram
Przez cały miesiąc marka Kevin Murphy będzie edukować, przedstawiać historie kobiet, które wygrały z nowotworem, uczyć jak budować pewność siebie, mówić o roli pozytywnego myślenia w walce z chorobą, przypominać o tym jak ważna jest profilaktyka oraz wczesna diagnostyka.
View this post on Instagram
Ale Różowa Siła to także wsparcie finansowe. Część dochodu z październikowej sprzedaży wszystkich różowych produktów Kevin Murphy – które również będą dostępne w promocyjnej cenie – zostanie przekazana Federacji Stowarzyszeń Amazonki.
Do zestawu flagowych różowych produktów z linii Angel dodana jest pianka Body Builder oraz bawełniana apaszka zaprojektowana przez samego Kevina Murphy’ego. Jest na niej pozytywne przesłanie dla wszystkich osób walczących z rakiem i je wspierających. Apaszkę możesz nosić tradycyjnie, wiązać jako przepaskę do włosów, zrobić z niej poszetkę lub ozdobę torebki. Będzie Twoją Różową Wstążką.