Motorola w twojstyl.pl

Smartfon to efektowny dodatek do stylizacji. Najmodniejszy będzie w kolorze Peach Fuzz

Smartfon to efektowny dodatek do stylizacji. Najmodniejszy będzie w kolorze Peach Fuzz
Fot. Mat. prasowe

Smartfon ma być zaawansowany technologicznie, ale także wpisywać się w najnowsze modowe trendy. W końcu to gadżet, który mamy ze sobą codziennie, chcemy więc żeby reprezentował nasze podejście do stylu i uzupełniał ulubiony look. O znaczeniu technologii w modzie i mody w technologii opowiadają projektant Maciej Zień i Anna Staszyńska, Head of Marketing w firmie Motorola.  

Na grzbiecie modowej fali

Marka Motorola coraz odważniej wchodzi do świata mody, udowadniając że telefon jest obecnie równie ważnym elementem stylizacji jak torebka czy trendy buty. Nieprzypadkowo o przenikających się wpływach mody i technologii rozmawialiśmy przed pokazem Macieja Zienia z okazji 25-rocznicy pracy projektanta. Kolekcja zatytułowana „Black and White Symphony” składała się z ulubionych krojów projektanta, które reprezentowały muzy Maciej Zienia m.in. Aneta Kręglicka i Kate Rozz.

212_ZIEŃ_hr_fot(C)MarcinKmieciński@FashionImages copy
Maciej Zień na pokazie  kolekcji "Black and White Symphony"
MARCIN KMIECIŃSKI @FASHIONIMAGES

Pokaz, który odbył się na majestatycznej scenie Teatru Wielkiego, był również majstersztykiem pod względem dekoracji i budowania atmosfery. O tym jakie emocje wywołał donosili za pomocą smartfonów zgromadzeni dziennikarze, gwiazdy i influencerzy na social mediach. Telefony można było zauważyć w ręku każdego, ale Motorola była obecna nie tylko na widowni, ale również za kulisami, jako jeden ze sponsorów pokazu i strefy Motroli. 

Dla mnie ważna jest ponadczasowość, elegancja i klasyka, dlatego łącząc siły z technologiczną potęgą jaką jest Motorola tworzymy fajny duet - opisywał współpracę Maciej Zień. 

Wsparcie projektanta to dla Motoroli, która niedawno zdecydowała się również na wspólne działanie z marką Moliera 2, kolejny element budowania swojej pozycji w świecie fashion. A skąd decyzja, aby podjąć współpracę właśnie z Maciejem Zieniem?

- Maciej Zień jest ikoną mody, my jesteśmy – chyba mogę to powiedzieć – legendą jeśli chodzi o telefony, a dziś smartfony. Od samego początku Motorola wyróżniała się designem urządzeń, choćby tym, że jako pierwsi spopularyzowaliśmy telefony z klapką, a obecnie tworzymy najbardziej innowacyjne składane smartfony na rynku. Wygląd, feeling, kolorystyka, dla nas to tak samo ważne elementy w projekcie smartfona jak jego specyfikacja. Staramy się być zawsze na grzbiecie modowej fali, więc to jest coś, co na pewno łączy markę Motorola z marka Maciej Zień – mówi Anna Staszyńska, Head of Marketing w marce Motorola.

Projektant nie ukrywa, że technologia jest mu bliska w codziennej pracy, chociażby poprzez wybór coraz bardziej zaawansowanych technologicznie tkanin. Jak dodaje, smartfon już dzisiaj jest elementem stylizacji, na który zwracają uwagę jego klientki z pierwszy stron gazet. 

75_ZIEŃ_hr_fot(C)MarcinKmieciński@FashionImages copy (2)
Maciej Zień i Anna Staszyńska w kreacji Macieja Zienia w strefie Motoroli na pokazie "Black and White Symphony"
Marcin Kmieciński @fashionimages

- Światy mody i technologii przenikają się coraz mocniej. Telefon stał się modnym dodatkiem, to jest nie tylko narzędzie do komunikacji, ale to także gadżet, który musi nas cieszyć i uzupełniać naszą garderobę. Moje klientki dobierają telefony jak akcesoria, tak samo jak kolczyki czy buty, i wychodząc na przyjęcia czy ważne imprezy dbają o to, by współgrały z ich stylizacjami - dodaje projektant Maciej Zień.

- Dla mnie smartfon jest niezbędnikiem modowym. Budzimy się ze smartfonem, smartfon jest zazwyczaj również ostatnią rzeczą, którą mamy w ręku przed pójściem spać. Dlatego telefon musi do nas pasować i być w naszym stylu - podkreśla Anna Staszyńska.

Moda w kolorze Peach Fuzz 

Jeśli telefon jest nieodzownym dodatkiem do stylizacji, nic dziwnego że jego kolor ma znaczenie. Wie o tym dobrze Motorola, która jako jedyny producent smartfonów oferuje modele w najmodniejszym kolorze roku 2024. Peach Fuzz, łagodny, brzoskwiniowy odcień, został wybrany najmodniejszą barwą nadchodzącego sezonu przez Instytut Pantone.

Edycja Peach Fuzz, która zadebiutowała w sklepach jest ciekawym uzupełnieniem naszej oferty – nowy kolor roku jest łagodny i delikatny, idealny do stonowanych kreacji zbliżonych do naturalnych odcieni skóry - mówi Anna Staszyńska.

Peach Fuzz motorola edge 40 neo HE_Adv Pack_Lifestyle OpB_wynik

Delikatny Peach Fuzz kojarzy się z ciepłem i empatią. To również barwa, która symbolizuje troskę o drugiego człowiek, pragnienie bliskości i współpracę. Jest to więc idealny kolor do synergii między markami.

Smartfony już dawno przestały być wyłącznie elektronicznym gadżetem. Mamy je ciągle ze sobą, w dużym stopniu wyrażają one nasz charakter oraz definiują nasz osobisty styl. W ramach współpracy z marką Maciej Zień będziemy chcieli zaprosić fanów marek do odważnej zabawy modą. Wspólnie opracujemy stylizacje modowe ze smartfonami, a jedną z inspiracji będzie kolor roku 2024 Pantone – Peach Fuzz. Będziemy chcieli zaangażować zarówno osoby śledzące twórczość Macieja, jak i naszych fanów, organizować razem konkursy i wspierać akcje charytatywne - mówi Anna Staszyńska.

Maciej Zień zapowiada, że kolor Peach Fuzz znajdziemy również w jego kolekcjach, ale widzi znaczenie tego odcienia w szerszym kontekście. 

Wybierając model telefonu w tym kolorze decydujemy jak chcemy być postrzegani. Decydując się na konkretny smartfon pokazujemy również z jakim lifestylem, stylem życia chcemy się utożsamiać. Ludzie wybierając telefon coraz częściej wybierają wartości stojące za daną marką. - mówi projektant. 

44_ZIEŃ_111223_highres_fot(C)FilipOkopny@FashionImages
Zapowiedź wpływu koloru PeachFuzz można było zaobserwować już na pokazie  "Black and White Symphony", gdzie pomarańczowe i brzoskwiniowe odcienie odegrały duże znaczenie w tworzeniu scenografii pokazu. 
Filip okopny @fashionimanges

A jakie konkretnie modele smartfonów Motorola możemy kupić w odcieniu Peach Fuzz? Warto podkreślić, że wybrane modele są także sensorycznie wzorowane na skórce aksamitnej brzoskwini, dzięki elementom wykonanym z wegańskiej skóry. 

Na początek mamy w ofercie dwa smartfony w kolorze Peach Fuzz. Naszego składanego flagowca, razr 40 ultra oraz nasz hit ze średniej półki edge 40 neo. Edge 40 neo w barwach Peach Fuzz dołączył do wersji: czarnej, niebieskiej i miętowej - jest najcieplejszym kolorem w portfolio tego modelu. O kolejnych smartfonach niestety nie mogę jeszcze nic zdradzić, ale nasza współpraca z Pantone jest długoterminowa  - opowiada Anna Staszyńska.

Komu przypadną do gustu telefony w najmodniejszym odcieniu 2024 roku? To osoby, które szukają ukojenia i uspokojenia po zeszłorocznym kolorze roku. 

Razr 40 ultra już wcześniej był dostępny w edycji Viva Magenta - kolorze roku 2023 Pantone.  Na pewno spodoba się osobom, dla których Viva Magenta była zbyt mocna i zbyt charakterna - wyjaśnie Head of Marketing w marce Motorola. 

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również