Woolrich w najnowszej kampanii sięga do swoich korzeni i oddaje hołd amerykańskiej kulturze. To druga część "Origin Stories", w której rolę główną odgrywa motyw podróży - tym razem po klimatycznej Kalifornii.
"Origin Stories: Americana" to drugi rozdział podróży przez historie, które definiują Amerykę, jaką znamy oraz które podkreślają amerykańskie korzenie marki Woolrich. W sercu tej narracji leży fotografia, która poprzez ciągłe dążenie do idealnego obrazu odzwierciedla ludzkie pragnienie uchwycenia ulotnych chwil. Narodzona w 1839 roku, zaledwie kilka lat po założeniu marki, fotografia była świadkiem ciągłej ewolucji na przestrzeni wieków, dotrzymując kroku zmianom społecznym. Podobnie marka Woolrich, która przez prawie dwa stulecia nadal ewoluuje, pozostając wierną swojej istocie. W każdym sezonie zapewnia wysokiej jakości odzież, która doskonale ubiera i towarzyszy w każdej chwili życia.
Bohaterami wizualnej narracji Woolrich na wiosnę 2024 jest dwójka utalentowanych fotografów, Amber Maalouf i Mike Gray. Artyści poszukują ducha "Americany" na kalifornijskiej pustyni, z jej lazurowym niebem i ognistymi zachodami słońca. Amerykański krajobraz służy jako tło dla wyjątkowych historii, każda panorama odzwierciedla bogatą tkankę amerykańskiego życia, a każda ze scen nasycona jest esencją jej kultury. Dzięki obiektywowi Amber Maalouf i Mike'a Graya życiowe doświadczenia nabierają kształtu odsłaniając piękno wspólnej podróży.
Kampania została nakręcona przez nowojorskiego fotografa Dino Kužnika i wyreżyserowana przez filmowca Gary'ego Emekwę, którzy dzięki swojej kreatywnej wizji autentycznie i nostalgicznie uchwycili istotę Woolrich i jej związek z amerykańskim krajobrazem. Stylista Roberto Johnson wykorzystując swój współczesny styl i doświadczenie, doskonale odzwierciedlił tożsamość marki.
Kampania Woolrich na sezon wiosna-lato 2024 jest autentycznym hołdem dla korzeni marki i wpływu kultury amerykańskiej. Poprzez ten drugi rozdział "Origin Stories", Woolrich przypomina i honoruje dziedzictwo, które ukształtowało jej tożsamość jako The Original American Outdoor Brand.