Brooke Shields znana m.in. z filmu "Błękitna Laguna", który otworzył dla niej wrota kariery, zachwyca nieprzemijającą urodą. Ale ostatnia kampania reklamowa z jej udziałem, w której gwiazda pokazała się topless, ma znacznie głębszy wymiar.
Spis treści
Marka Jordache, która do udziału w najnowszej reklamie zaprosiła 56-letnią Brooke Shields, właśnie opublikowała posty, na których można podziwiać efekty tej współpracy. To nie pierwsza reklama dżinsów, w której Brooke Shields wzięła udział. I nie jedyna, która wzbudziła tak szerokie zainteresowanie mediów.
Przed 40 laty, jako zaledwie 15- letnia wschodząca gwiazda Shields nawiązała współpracę z kultową marką Calvin Klein. Choć wówczas hasło reklamowe brzmiało: "Czy chcesz wiedzieć co jest między mną, a tymi spodniami? - Nic", okazuje się, że wzbudziła wcale nie mniej emocji niż ta, w której dawno nie widziana aktorka pojawia się dzisiaj.
Wydaje się jednak, że angaż u Jordache ma całkiem inny wydźwięk. Sfotografowana przez Cass Bird gwiazda pozująca boso i topless, ubrana na jednym z ujęć jedynie w jeansy, zachwyca nie tylko fantastyczną figurą i nieprzemijającą urodą.
Zapytana o udział w reklamie odpowiada, że było dla niej kluczowe, by zdjęcia pozostały nieretuszowane, a pozostanie szczerą wobec fanów (a przede wszystkim w zgodzie ze sobą) w kwestii tego, jak naprawdę wygląda i jak z wiekiem zmieniło się jej ciało, leżało u podstaw decyzji o współpracy.
To dla mnie wielkie wyróżnienie i zaszczyt móc wystąpić jako reprezentacja kobiet z mojego pokolenia. A wiedza i świadomość, jakie przychodzą z wiekiem sprawiają, że traktuję tę kampanię bardziej jako przywilej, niż pracę.", odpowiedziała zapytana o kulisy sesji.
Dodała też, że marka Jordache w jej odczuciu zawsze propagowała obraz silnych, samodzielnych i świadomych swojej wartości kobiet, co sprawiło, że z przyjemnością dołączyła do grona kojarzonych z nią modelek.
Wyświetl ten post na Instagramie
Podobne założenie mieli przedstawiciele popularnego brandu.
Jesteśmy niezwykle podekscytowani współpracą z Brooke Shields. To ikona mody, tak jak Jordache, która dojrzewała na naszych oczach, przeistaczając się z dziewczynki w wyjątkową dojrzałą kobietę, matkę i przedsiębiorczynię”, skomentowali.
Podkreślali także, że przez cały czas trwania kariery gwiazda pozostawała wierna ideałom naturalnego piękna, niezmiennie służąc jako inspiracja i wsparcie dla tysięcy kobiet na całym świecie.
Wyświetl ten post na Instagramie
Z okazji głośnej reklamy, której została bohaterką, sama gwiazda w wywiadzie dla magazynu "People" odniosła się do współpracy z CK sprzed lat przyznając, że skala kontrowersji, która się wokół niej pojawiła, niezwykle ją zaskoczyła. Wspomina, że była wówczas młodziutką, nieświadomą podtekstu zawartego w przekazie spotu osobą, a hasło reklamowe nie wydawało się jej wówczas prowokacyjne. Tym samym założenie odbiorców, że jest świadomą uwodzicielskiego charakteru reklamy kobietą, która gra swoim sex appealem, było z gruntu błędne.
Wyświetl ten post na Instagramie
W kampanii Jordache Brooke Shields pojawia się w kilku kultowych krojach marki, m.in. w rurkach, modelu flare czy straight cut. Otwartość i swoboda, z jaką pokazuje swoje ciało takim, jakie jest, bez retuszu, doskonale wpisują się w szerszą działalność na tym polu: gwiazda jest założycielką platformy internetowej Beginning is Now, której celem jest zrzeszać, wspierać i motywować kobiety międzypokoleniowo.
Trzeba przyznać, że Brooke Shields, która od lat, by nie powiedzieć - od zawsze pozostaje ikoną ponadczasowego piękna robi to doskonale, a zapewnienie o tym, że można, a nawet fajnie jest starzeć się z godnością i na własnych zasadach brzmi z jej ust wiarygodnie i ma wielką moc. Zgodzicie się?