"Anti-aging? Odchodzi się od tego. Dojrzewanie to ewolucja i rozwój", mówi modelka Bogna Sworowska w kampanii Health Labs Care.
Modelka Bogna Sworowska w nowej kampanii Health Labs Care odważnie pokazuje zmarszczki i piękno dojrzałej skóry. Przekonuje, że nie ma sensu walczyć z czasem i dzieli się życiowymi zasadami, które afirmują kobiecy dojrzały wiek. Zapomnijmy o "anti-aging", które może niepotrzebnie wpędzać nas w kompleksy. Dzisiaj hasłem przewodnim wszystkich kobiet powinno być "pro-aging".
Przez lata w społeczeństwie utwierdził się stereotyp, że mężczyźni z wiekiem nabierają charakteru i charyzmy. Rzadko mówi się o tym, że czegoś im nie wypada, albo zawstydza ich ze względu na wiek. Tymczasem, wbrew stereotypom, kobiety po 40. nie stają się niewidzialne. Wręcz przeciwnie, razem z życiowymi doświadczeniami i mądrością mogą nabierać piękna, blasku i pewności siebie.
Nie ma sensu walczyć z czasem. Możesz czuć się coraz piękniejsza, mądrzejsza i pewniejsza siebie niezależnie od tego, na jakim etapie życia jesteś - mówi ambasadorka kampanii Bogna Sworowska.
Modelka zwraca uwagę na ważne zasady w duchu pro-aging, którymi sama kieruje się w życiu:
"Jako marka chcemy wspierać kobiety, by mogły doświadczać wspaniałości życia na każdym jego etapie. Dlatego stworzyliśmy kampanię, która otwarcie mówi o afirmacji dojrzałego piękna. Od początku chcieliśmy zaprosić Bognę Sworowską do współpracy - to ikona, która całą sobą udowadnia, że nie trzeba się obawiać życia ani po 40., ani po 50." - dodaje Anna Dębińska, Head of Category w Health Labs Care.
Wybór Bogny Sworowskiej to nowy suplement diety GlowMe Pro-Age, który w jednym shocie 30ml, oprócz kwasu hialuronowego, witaminy C i ekstraktu DracoBelle™ Nu, zawiera aż 10 000 mg niskocząsteczkowego kolagenu rybiego o wysokiej wchłanialności.