Coccinelle w twojstyl.pl

Polka w jesiennej kampanii Coccinelle! Dlaczego każda z nas powinna poznać akcję #MyOwnStory?

Polka w jesiennej kampanii Coccinelle! Dlaczego każda z nas powinna poznać akcję #MyOwnStory?
Fot. materiały prasowe

Coccinelle w sezonie jesień-zima 2023/24 o swoich nowych propozycjach opowiada w wyjątkowy sposób. Włoski brand przedstawia odbiorcom historie 6 niezwykłych kobiet i pokazuje, że każda z nas - zawsze -może być kimkolwiek zechce. Co warto wiedzieć na temat kampanii #MyOwnStory i jakimi projektami zaskoczy nas marka? 

Wyjątkowa kampania Coccinelle została stworzona przez duet Giampaolo Sgura i Anna Dello Russo 

Najświeższa kolekcja Coccinelle na sezon jesień-zima 2023/24 to dzieło fotografa duetu Giampaolo Sgura (fotograf) i Anna Dello Russo (dziennikarka i stylistka). I choć na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać, że mamy do czynienia z pięknymi, czarno-białymi zdjęciami, promującymi nowe projekty włoskiego brandu, w rzeczywistości chodzi jednak o coś więcej. 

Jesienno-zimowa kampania Coccinelle stoi pod hasłem #MyOwnStory. Ten hasztag jest mianownikiem historii sześciu wyjątkowych kobiet, które wzięły udział w reklamie marki. Co ważne, jedną z bohaterek akcji została Polka! Ursula, bo to o niej mowa, została przedstawiona jako 38-letnia trycholożka i mama trójki dzieci, która marzy o podróży do Indii. 

Poza Ulą w reklamie zobaczyć można między innymi 22-letnią Dominikankę, Franchescę, która na co dzień zajmuje się modelingiem i studiowaniem. Dziewczyna pragnie, by zostać aktorką. Ze zdjęć spogląda na nas także 18-letnia Włoszka, Brunella Sofia, która oczami wyobraźni widzi siebie wśród posłanek Parlamentu. W kampanii wzięły udział też Katia (22-letnia graficzka z Włoch), Zhu (26-letnia studentka z Chin, która marzy, by zostać fotografką) i Giovanna (24-letnia asystentka sprzedaży z Włoch). W reportażu Coccinelle wszystkie te kobiety pokazują zarówno to, kim są teraz, jak i swoją ewolucję oraz pragnienia

Inspiracją dla twórców tej kampanii był wirtualny świat metaverse, w którym możliwe jest niemal wszystko. Różne historie (i światy) jej bohaterek pokazują też, że zawsze należy się skupiać na rozwijaniu siebie i przekraczaniu własnych granic, niezależnie od miejsca, w którym się żyje. Hasztag #MyOwnStory można więc traktować jako pomost między rzeczywistością a ideą. Między byciem częścią społeczności a potrzebą indywidualizmu. Zresztą twórcy kampanii zwracają nam też uwagę, że świat analogowy jest odzwierciedleniem cyfrowego i... odwrotnie. Możemy być kimkolwiek chcemy, a wszystko dzięki odpowiednim awatarom.

Coccinelle_ADVFW23_Campagna02
Ursula
Materiały prasowe coccinelle
Coccinelle_ADVFW23_Campagna01
Franchesca
materiały prasowe coccinelle
Coccinelle_ADVFW23_Campagna04
Brunella Sofia
materiały prasowe
Coccinelle_ADVFW23_Campagna06
Katia
materiały prasowe coccinelle
Coccinelle_ADVFW23_Campagna03
Zhu
materiały prasowe cocinelle
Coccinelle_ADVFW23_Campagna05
Giovanna
materiały prasowe coccinelle

Nowe kategoria produktowa - Coccinelle oferuje linię obuwia 

Kolekcja Coccinelle na sezon jesień-zima 2023/24 to nie tylko świetne projekty, przedstawione w nietypowy sposób. Propozycje włoskiego brandu obfitują w niespodzianki. Pierwszą z nich jest prezentacja całkowicie nowej kategorii produktowej. O czym mowa? O obuwiu. Zresztą marka pokazała już swoje pierwsze projekty podczas Tygodnia Mody w Mediolanie. Na sklepowych półkach - od września - znaleźć będzie można między innymi mokasyny czy skórzane botki czy sneakersy. 

Wśród propozycji Coccinelle dostępna będzie także biżuteria!

Jednakże buty to nie jedyne niespodzianki, które przygotowała dla nas Coccinelle. Propozycje na sezon jesień-zima 2023/24 zostały wzbogacone również o kapsułową kolekcję biżuterii. Bransoletki, naszyjniki i łańcuszki wykonano z materiałów pochodzących wyłącznie z recyklingu. Projekty zawierają ekologiczny i hipoalergiczny mosiądz. Są ozdobione również charakterystycznym logo Coccinelle. 

Kultowe modele Coccinelle pojawią się w nowym wydaniu 

Projektanci marki zadbali również o to, by w jesienno-zimowej kolekcji nie zabrakło klasyków. W związku z tym w kampanii możemy podziwiać między innymi kultową torebkę „Coccinelle Himma”. Tym razem będzie można nabyć ją w dwóch odcieniach różu - hyper pink i pulp pink. Zresztą to właśnie róż wraz z zielonymi odcieniami zdominowały najświeższe propozycje Coccinelle. Które jeszcze modele pojawiły się w kolekcji na sezon jesień-zima 2023/24? Między innymi Coccinelle Magie.

Więcej o kolekcji Coccinelle znajdziecie na stronie internetowej marki.

5555
Coccinelle FW 2023/24
materiały prasowe
66666
Coccinelle FW 2023/24
materiały prasowe
7777
Coccinelle FW 2023/24
materiały prasowe

 

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również