Coccinelle w sezonie jesień-zima 2023/24 o swoich nowych propozycjach opowiada w wyjątkowy sposób. Włoski brand przedstawia odbiorcom historie 6 niezwykłych kobiet i pokazuje, że każda z nas - zawsze -może być kimkolwiek zechce. Co warto wiedzieć na temat kampanii #MyOwnStory i jakimi projektami zaskoczy nas marka?
Najświeższa kolekcja Coccinelle na sezon jesień-zima 2023/24 to dzieło fotografa duetu Giampaolo Sgura (fotograf) i Anna Dello Russo (dziennikarka i stylistka). I choć na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać, że mamy do czynienia z pięknymi, czarno-białymi zdjęciami, promującymi nowe projekty włoskiego brandu, w rzeczywistości chodzi jednak o coś więcej.
Jesienno-zimowa kampania Coccinelle stoi pod hasłem #MyOwnStory. Ten hasztag jest mianownikiem historii sześciu wyjątkowych kobiet, które wzięły udział w reklamie marki. Co ważne, jedną z bohaterek akcji została Polka! Ursula, bo to o niej mowa, została przedstawiona jako 38-letnia trycholożka i mama trójki dzieci, która marzy o podróży do Indii.
Poza Ulą w reklamie zobaczyć można między innymi 22-letnią Dominikankę, Franchescę, która na co dzień zajmuje się modelingiem i studiowaniem. Dziewczyna pragnie, by zostać aktorką. Ze zdjęć spogląda na nas także 18-letnia Włoszka, Brunella Sofia, która oczami wyobraźni widzi siebie wśród posłanek Parlamentu. W kampanii wzięły udział też Katia (22-letnia graficzka z Włoch), Zhu (26-letnia studentka z Chin, która marzy, by zostać fotografką) i Giovanna (24-letnia asystentka sprzedaży z Włoch). W reportażu Coccinelle wszystkie te kobiety pokazują zarówno to, kim są teraz, jak i swoją ewolucję oraz pragnienia.
Inspiracją dla twórców tej kampanii był wirtualny świat metaverse, w którym możliwe jest niemal wszystko. Różne historie (i światy) jej bohaterek pokazują też, że zawsze należy się skupiać na rozwijaniu siebie i przekraczaniu własnych granic, niezależnie od miejsca, w którym się żyje. Hasztag #MyOwnStory można więc traktować jako pomost między rzeczywistością a ideą. Między byciem częścią społeczności a potrzebą indywidualizmu. Zresztą twórcy kampanii zwracają nam też uwagę, że świat analogowy jest odzwierciedleniem cyfrowego i... odwrotnie. Możemy być kimkolwiek chcemy, a wszystko dzięki odpowiednim awatarom.
Kolekcja Coccinelle na sezon jesień-zima 2023/24 to nie tylko świetne projekty, przedstawione w nietypowy sposób. Propozycje włoskiego brandu obfitują w niespodzianki. Pierwszą z nich jest prezentacja całkowicie nowej kategorii produktowej. O czym mowa? O obuwiu. Zresztą marka pokazała już swoje pierwsze projekty podczas Tygodnia Mody w Mediolanie. Na sklepowych półkach - od września - znaleźć będzie można między innymi mokasyny czy skórzane botki czy sneakersy.
Jednakże buty to nie jedyne niespodzianki, które przygotowała dla nas Coccinelle. Propozycje na sezon jesień-zima 2023/24 zostały wzbogacone również o kapsułową kolekcję biżuterii. Bransoletki, naszyjniki i łańcuszki wykonano z materiałów pochodzących wyłącznie z recyklingu. Projekty zawierają ekologiczny i hipoalergiczny mosiądz. Są ozdobione również charakterystycznym logo Coccinelle.
Projektanci marki zadbali również o to, by w jesienno-zimowej kolekcji nie zabrakło klasyków. W związku z tym w kampanii możemy podziwiać między innymi kultową torebkę „Coccinelle Himma”. Tym razem będzie można nabyć ją w dwóch odcieniach różu - hyper pink i pulp pink. Zresztą to właśnie róż wraz z zielonymi odcieniami zdominowały najświeższe propozycje Coccinelle. Które jeszcze modele pojawiły się w kolekcji na sezon jesień-zima 2023/24? Między innymi Coccinelle Magie.
Więcej o kolekcji Coccinelle znajdziecie na stronie internetowej marki.