Utalentowani kucharze pomogą nam urozmaicić nasze jadłospisy. A przy okazji dowiemy się wszystkiego o walorach odżywczych mięsa drobiowego i wieprzowego.
Wystartowała III edycja kampanii promującej polski drób i wieprzowinę organizowana przez Związek Polskie Mięso. Tym razem pod hasłem: "Pewne jest jedno - polskie mięso. Najlepsze w kuchniach świata". Dlatego ambasadorami akcji zostali Ola Nguyen i Matteo Brunetti - laureaci polskiej edycji programu "MasterChef" oraz wielbiciele rozmaitych kuchni z całego świata.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Nasi kucharze podzielą się swoimi ulubionymi przepisami pochodzącymi z różnych kulinarnych zakątków świata. A proponowane przez nich dania przygotowywane będą z polskiego mięsa drobiowego lub wieprzowego. Merytorycznie ambasadorów wspierać będzie po raz kolejny ekspert prof. dr hab. Agnieszka Wierzbicka.
Głównym celem kampanii, która potrwa do końca maja tego roku, jest popularyzacja wiedzy o walorach odżywczych polskiego mięsa drobiowego oraz wieprzowego i obalenie mitów z nimi związanych. Ale także urozmaicenie naszych jadłospisów o pyszne potrawy z całego świata, które świetnie smakują przygotowane z polskiego drobiu i wieprzowiny.