materiał partnera

Vistula się zmienia! Modernizuje salony i wprowadza nowe koncepty - nowoczesne i w stylu eko

Vistula się zmienia! Modernizuje salony i wprowadza nowe koncepty - nowoczesne i w stylu eko
Fot. Mat. prasowe

Vistula, największa marka z portfolio odzieżowego Grupy VRG, ruszyła z dużymi zmianami w sieci stacjonarnej w całej Polsce. Marka wdraża nowy design we wszystkich świeżo otwieranych, jak i modernizowanych sklepach. W zależności od lokalizacji, klienci odwiedzą wielkopowierzchniowe, nowoczesne concept story, albo odważne, minimalistyczne salony. 

Wielkoformatowe ultra-nowoczesne concept story

– Projekt tych salonów to ukłon w kierunku świata fashion. Koncept stworzyliśmy z myślą o modowych pasjonatach. Jest odważny, z bardzo oryginalnymi elementami ekspozycji, minimalistyczny, jednocześnie klasyczny i ultra-nowoczesny - tak jak Vistula w swojej nowej odsłonie, zgodnej z aktualną strategią marki – mówi Marta Fryzowska, Wiceprezeska VRG odpowiedzialna za segment odzieżowy. 

Pierwszy concept store Vistula został właśnie otwarty w warszawskiej galerii Westfield Mokotów. Jako kolejni z ofertą marki w podobnych wnętrzach zapoznają się klienci galerii Bonarka, Posnania i Wroclavia.

Vistula_Westfield Mokotów (3)

W zgodzie ze strategią i wartościami 

Niezależnie od wariantu, nowe aranżacje salonów Vistula pozwolą na pełniejszą i lepszą prezentację kolekcji damskiej, która w perspektywie 2025 roku ma mieć ok 15% udział w sprzedaży marki.  Dlatego w nowym koncepcie ponad 1/3 powierzchni sklepu przeznaczona została dla klientek marki i kobiecej części kolekcji. Z myślą o niej powstała także odrębna strefa przymierzalni, która umożliwia wygodne dopasowanie ubrań. 

Vistula_Westfield Mokotów (2)

Vistula_Westfield Mokotów (4)

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również