Supermodelki z wybiegów, influencerki z Instagrama i bohaterowie najnowszej kampanii marki Badura noszą dodatki inspirowane Y2K, czyli stylem przełomu mileniów.
„Przyjaciele” i „Matrix”, Britney Spears i Spice Girls, grunge i minimalizm – na przełomie XX i XXI wieku moda, popkultura i showbiznes wykreowały trendy, które inspirują do dzisiaj. Styl Y2K triumfalnie powrócił na pokazy domów mody, ulice wielkich miast i półki popularnych sklepów.
W linii dla niej i dla niego marki Badura znalazły się dodatki utrzymane w niepokornym stylu tamtej epoki. Dziewczyny w tym sezonie noszą buty na masywnych podeszwach – mokasyny, botki z zamkiem błyskawicznym albo w odcieniu off-white z kontrastową podeszwą. Lakierowane buty ze sznurowaniem najchętniej nosi się do seksownych sukienek, botki na cofniętym obcasie nawiązują do fasonu kowbojek, a kozaki z cholewkami szerokimi jak od kaloszy odsłaniają nowe wcielenie oficerek. W tej przekornej zabawie modą nic nie jest oczywiste.
Chłopak Badury też śledzi trendy, dlatego upodobał sobie monochromatyczne trapery, sneakersy do kostek – stabilne, mocne i awangardowe, oraz sztyblety o lekko rockowym zacięciu.
Zobaczcie najnowsze video kampanii Badura na sezon jesień-zima 2021
Kolekcja Badura jest już dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji.
Zdjęcia: Łukasz Pukowiec
Modelka: Myrthe / Sight Management
Model: Harrison / Supa Model Management
Stylizacja: Agnieszka Ścibior
Makijaż: Wilson
Włosy: Łukasz Pycior
Scenografia: Grzesiek Polański
Marketing Director: Katarzyna Krawczyk / CCC
Art Director: Maria Mastalerz / CCC
Produkcja: Bartosz Majkowski / CCC