Popularna marka SHEIN otworzyła w warszawskiej Galerii Młociny pop-up, w którym zaprezentowała wiosenne kolekcje w duchu #BloomwithSHEIN i #BloomInDreams. Tłumy klientów, którzy już odwiedzili tymczasową lokalizację SHEIN mogli także skorzystać z szeregu atrakcji, takich jak porady wizażystki, warsztaty z tworzenia bukietów czy pobawić się przy najlepszych DJskich setach. Ci, którzy chcą odwiedzić pop-up store mają na to czas tylko do 22 maja.
Po raz pierwszy w historii marka SHEIN otworzyła swój sklep typu pop-up w Polsce, aby klienci mogli na własne oczy zobaczyć, dotknąć i przymierzyć ponad 2000 modowych produktów znanych z popularnej platformy zakupowej. Przez 5 dni między 17 a 22 maja pop-up store SHEIN otwarty jest na 1. piętrze Galerii Młociny na warszawskich Bielanach.
Motywem przewodnim pop-up store SHEIN są kolorowe, wiosenne kwiaty. Odwiedzający mogą na chwilę zatracić się w gąszczu przepięknych, kwiatowych kurtyn, a także z pomocą florystki przygotować swój personalizowany bukiet. SHEIN zadbał o pobudzenie wszystkich zmysłów.
W warszawskim sklepie dostępne są ubrania i dodatki dla kobiet, mężczyzn i dzieci nawiązujące do trendów na wiosnę/lato 2024. Produkty pochodzą z 7 najpopularniejszych marek SHEIN: Sheglam, Dazy, ROMWE, Cozy Cub, MANFINITY, MOTF oraz evoluSHEIN. Jak deklaruje marka, SHEIN chciało pokazać w Polsce szeroką gamę produktów skierowanych do różnorodnych klientów: od eksperymentujących przedstawicieli generacji Z, po szukających klasyki przedstawicieli starszego pokolenia.
Szczególną uwagę przyciągają marki MOTF i evoluSHEIN. Marka MOTF skupia się na klasycznych ubraniach i dodatkach z naturalnych materiałów takich jak len, wełna, bawełna czy wiskoza. Tutaj każda elegancka kobieta szukająca jakościowych materiałów może wybrać coś dla siebie. W pop-upie znalazłyśmy mnóstwo inspiracji na idealne stylizacje nie tylko do biura, ale także na wieczór ze znajomymi lub kolację z ukochanym.
Z kolei marka evoluSHEIN jest propozycją dla indywidualistek poszukujących limitowanych kolekcji. W evoluSHEIN marka wykorzystuje nadwyżki materiałów pozostałe po produkcjach kolekcji konkurencyjnych marek, czasem znanych i cenionych domów mody. Materiał jest odzyskiwany i przetwarzany na nowe ubrania, sprzedawane w postaci unikalnych, limitowanych kolekcji.
Warszawski pop-up marki SHEIN to nie tylko ubrania, ale również szereg modnych akcesoriów, dodatków do domu oraz kosmetyków. Klienci mogą skorzystać z porad profesjonalnych wizażystek, które pokażą, jak wykonać najmodniejszy wiosenny makijaż przy wykorzystaniu kosmetyków SHEGLAM. Dodatkowo, dzięki stacji skanowania kolorów, można dobrać idealny odcień na lato.
Sklep będzie działał do 22 maja, jednak marka SHEIN zapowiada, że to nie ostatni pop-up store marki w Polsce. Pop-up store to świetna okazja, aby doświadczyć wyjątkowej atmosfery, lepiej zapoznać się z ofertą marki, przymierzyć najnowsze kolekcje, zainspirować się aktualnymi trendami, dotknąć tkanin i samemu przekonać się o ich jakości.