SHEIN w twojstyl.pl

Otwarcie pierwszego pop-up store SHEIN. Oto co dzieje się na miejscu

Otwarcie pierwszego pop-up store SHEIN. Oto co dzieje się na miejscu
Fot. mat. prasowe

Popularna marka SHEIN otworzyła w warszawskiej Galerii Młociny pop-up, w którym zaprezentowała wiosenne kolekcje w duchu #BloomwithSHEIN i #BloomInDreams. Tłumy klientów, którzy już odwiedzili tymczasową lokalizację SHEIN mogli także skorzystać z szeregu atrakcji, takich jak porady wizażystki, warsztaty z tworzenia bukietów czy pobawić się przy najlepszych DJskich setach. Ci, którzy chcą odwiedzić pop-up store mają na to czas tylko do 22 maja.

Po raz pierwszy w historii marka SHEIN otworzyła swój sklep typu pop-up w Polsce, aby klienci mogli na własne oczy zobaczyć, dotknąć i przymierzyć ponad 2000 modowych produktów znanych z popularnej platformy zakupowej. Przez 5 dni między 17 a 22 maja pop-up store SHEIN otwarty jest na 1. piętrze Galerii Młociny na warszawskich Bielanach.

popup-shein-1

Motywem przewodnim pop-up store SHEIN są kolorowe, wiosenne kwiaty. Odwiedzający mogą na chwilę zatracić się w gąszczu przepięknych, kwiatowych kurtyn, a także z pomocą florystki przygotować swój personalizowany bukiet. SHEIN zadbał o pobudzenie wszystkich zmysłów. 

W warszawskim sklepie dostępne są ubrania i dodatki dla kobiet, mężczyzn i dzieci nawiązujące do trendów na wiosnę/lato 2024. Produkty pochodzą z 7 najpopularniejszych marek SHEIN: Sheglam, Dazy, ROMWE, Cozy Cub, MANFINITY, MOTF oraz evoluSHEIN. Jak deklaruje marka, SHEIN chciało pokazać w Polsce szeroką gamę produktów skierowanych do różnorodnych klientów: od eksperymentujących przedstawicieli generacji Z, po szukających klasyki przedstawicieli starszego pokolenia.popup-shein-5

Szczególną uwagę przyciągają marki MOTF i evoluSHEIN. Marka MOTF skupia się na klasycznych ubraniach i dodatkach z naturalnych materiałów takich jak len, wełna, bawełna czy wiskoza. Tutaj każda elegancka kobieta szukająca jakościowych materiałów może wybrać coś dla siebie. W pop-upie znalazłyśmy mnóstwo inspiracji na idealne stylizacje nie tylko do biura, ale także na wieczór ze znajomymi lub kolację z ukochanym.

 Z kolei marka evoluSHEIN jest propozycją dla indywidualistek poszukujących limitowanych kolekcji. W evoluSHEIN marka wykorzystuje nadwyżki materiałów pozostałe po produkcjach kolekcji konkurencyjnych marek, czasem znanych i cenionych domów mody. Materiał jest odzyskiwany i  przetwarzany na nowe ubrania, sprzedawane w postaci unikalnych, limitowanych kolekcji.popup-shein-4

Warszawski pop-up marki SHEIN to nie tylko ubrania, ale również szereg modnych akcesoriów, dodatków do domu oraz kosmetyków. Klienci mogą skorzystać z porad profesjonalnych wizażystek, które pokażą, jak wykonać najmodniejszy wiosenny makijaż przy wykorzystaniu kosmetyków SHEGLAM. Dodatkowo, dzięki stacji skanowania kolorów, można dobrać idealny odcień na lato.

popup-shein-2

Sklep będzie działał do 22 maja, jednak marka SHEIN zapowiada, że to nie ostatni pop-up store marki w Polsce. Pop-up store to świetna okazja, aby doświadczyć wyjątkowej atmosfery, lepiej zapoznać się z ofertą marki, przymierzyć najnowsze kolekcje, zainspirować się aktualnymi trendami, dotknąć tkanin i samemu przekonać się o ich jakości.

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również