Motorola Poland w twojstyl.pl

Poznaj historie ambasadorów Motorola i #odkryjswójkolor

Poznaj historie ambasadorów Motorola i #odkryjswójkolor
Fot. Motorola Poland

"Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor" to kampania marki Motorola, która jest odpowiedzią na często jakże mylne postrzeganie, szufladkowanie i definiowanie innych – bez zgłębiania i poznawania ich własnych historii. Do kampanii marka zaprosiła bezkompromisowych artystów – między innymi Natalię Nykiel i Young Multi.

To wyjątkowo zdolni i zmotywowani ludzie, którzy od lat – nie zwracając uwagi na opinie innych i nie przejmując się ich krytyką – z determinacją podążają swoją drogą i odnoszą sukcesy. Artyści odkrywają przed nami swoje pasje i zajawki, a także wyjątkowe kolory.

Natalia Nykiel i Young Multi – historie bezkompromisowych artystów

Historie ambasadorów kampanii Motorola to przykłady tego, jak jasno określone cele, determinacja i niezależność potrafią poprowadzić do sukcesu. – Poprzez kampanię "Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor" chcemy pokazać, jak często mylnie postrzegamy ludzi przez pryzmat ich zawodu, tego jak wyglądają, jaki jest ich wizerunek sceniczny. Ambasadorzy kampanii to głosy swojego pokolenia, kolorowi artyści, których nie da się zaszufladkować. Inspirują ludzi na różne sposoby: inną muzyką, innymi środkami wyrazu. Ale w tej ich różnorodności łączy ich wspólna cecha – umiejętność odkrywania się na nowo, pokazywania różnych barw swojej osobowości artystycznej i przyciąganie uwagi fanów – wyjaśnia Anna Staszyńska, Head of Marketing w Motorola.

Ambasadorzy, w ramach kampanii, nagrali video, w których prezentują siebie i swoje priorytety, pokazują to, co jest dla nich istotne, co ich inspiruje i pobudza do działania.

Natalia Nykiel: "Zawsze czułam się wielowymiarowa"

Natalia Nykiel jest nazywana królową polskiego electro popu. Jej single "Error" i "Bądź duży" z debiutanckiego albumu "Lupus Electro" z 2014 roku stały się niekwestionowanymi hitami i sprzedały się w nakładzie ponad 250 tys. kopii, docierając do pierwszego miejsca zestawienia AirPlay!

Od momentu swojego debiutu Natalia wydała kolejne trzy albumy studyjne – "Discordia" (2017), "Origo" (2021) i "Regnum" (2022) – które ugruntowały jej artystyczny status gwiazdy.

Nykiel podkreśla, jak ważna jest dla niej wielowymiarowość. Jej zdaniem, nie definiuje nas ani nasza praca, ani wygląd, ani tym bardziej pochodzenie. I można zaryzykować stwierdzenie, że właśnie ta "niedefiniowalność" jest dla Natalii pretekstem do ciągłych artystycznych poszukiwań i źródłem jej kreatywności.

Możemy mieć wiele twarzy, wiele kolorów. Biznesman może lubić podróżować oldschoolowym kamperem i wyłączyć telefon na pół roku, tak samo jak wokalistka pop może skończyć inżynierię środowiska i po godzinach zamieniać szpilki na buty do szosowego kolarstwa. "Niedefiniowalność" to wolność, odkrywanie, miłość do samego siebie. Ja zawsze czułam się wielowymiarowa – mówi Natalia.

 

 

Young Multi: "Jestem sobą"

Young Multi to raper, producent muzyczny, streamer, youtuber i – przede wszystkim – głos młodego pokolenia. Bywa kontrowersyjny. Na jego kanałach na YT śledzi go ponad 2,5 mln fanów.

Czym Young Multi zdobył ich uwielbienie? On sam jest przekonany, że jego największym atutem jest autentyczność, a najważniejszą wartością – wolność.

Wolność jest nieustanną walką z przypinaniem metek oraz stereotypami utartymi w świecie Internetu. Nigdy nie pozwoliłem zamknąć się w żadnym schemacie, dlatego jeśli spytacie mnie czy jestem raperem, streamerem czy youtuberem, odpowiem jasno – jestem sobą – tłumaczy Young Multi. – Codziennie staram się poszerzać obszary swoich zainteresowań, budować markę oraz silnie zaznaczać swoją pozycję w otaczającym mnie świecie. W swojej działalności muzycznej staram się ciągle progresować, odkrywać nowe brzmienia i szukać inspiracji, aby zaskakiwać moich odbiorców.

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również